DRAKOŃSKA dieta !!!!!!!!!

1. Data: 2005-09-30 18:00:59

Temat: DRAKOŃSKA dieta !!!!!!!!!
Od: Shes84 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej ludzie szukam drakońskiej diety która mi pomoże zrzucić kg w szybkim
tempie.. ktoś tu wcześniej mówił że mama stosowała i dużo schudła...
Prosze o linka lub tresc diety..

ps. nie jadam nabiału wiec moze ktos zna jakas diete w której nie ma
zadnych jogurtów mleka itd..|?

2. Data: 2005-09-30 18:12:38

Temat: Re: DRAKOŃSKA dieta !!!!!!!!!
Od: "ali " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Shes84 <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> Hej ludzie szukam drakońskiej diety która mi pomoże zrzucić kg w szybkim
> tempie..

poszukaj wpierw rozumu

3. Data: 2005-09-30 18:30:08

Od: Shes84 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ali napisał(a):

> poszukaj wpierw rozumu

rozum to ja już mam od dziecka :)
tylko waga nie ta.... ale i tak chce schudnąć :)

4. Data: 2005-09-30 18:41:43

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Sep 2005 20:00:59 +0200, Shes84 napisał(a):

> Hej ludzie szukam drakońskiej diety która mi pomoże zrzucić kg w szybkim

Ale Drakoni chyba nie stosowali jakiejś specjalnej diety.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

5. Data: 2005-10-04 08:11:10

Od: "Greta" <g...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może masz na myśli mój post. Kiedyś pisałam o swojej mamie, która
zastosowała głodówkę (piła tylko wodę). Schudła dużo, ale jej celem nie było
chudnięcie tylko leczenie. Ja też stosuję głodówki i efekt jest podobny tzn.
bardzo szybkie chudnięcie (ok. 1 kg dziennie) w ciągu pierszego tygodnia
postu. Potem waga spada powoli.
Jeśli byś chciała zastosować głodówkę, radzę trochę na ten temat poczytać.
Bardzo ważne jest wychodzenie z postu, kolejno wprowadzając nowe produkty.
Nieodpowiednim wychodzeniem można nadwyrężyć pracę poszczególnych organów
np. zbyt szybkie wprowadzenie soli obciąża nerki.
pozdrawiam,
greta

6. Data: 2005-10-10 13:26:09

Od: Senicz <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aby zwalic wage to trzeba dobrze sie odzywiac. Dosc kalorycznie aby miec
sile na odtluszczanie. Ja zwalilem 25kg w dwa miesiace. Oczywiscie
dobrze jedzac i smacznie. Podstawa sa cwiczenia fizyczne co dla kobiet
niestety jest nieosiagalne.
Najlepiej wziasc miesiac urlopu np. zdrowotnego i zaczynamy.
Najwazniejsze sa cwiczenia typu bieganie. Spala sie najwiecej przy
stosunkowo malej uciazliwosci treningu. ale nie tylko. Biegac trzeba
naczczo rano. Bieg rozpoczynamy od drobnego truchtu na rozgrzewke.
Poczatkowo organizm bedzie odmawial takiej pracy ale ostatecznie siegnie
po rezerwy i zacznie spalac zapasy. W trakcie t4reningu mozna pic dowoli
ale wode. Po biegu kapiel i leciutkie sniadanie. Zreszta wtedy juz nie
ma takiego laknienia bo organizm juz sie przestawil na spalanie tluszczu
. No moze zapasow glokolu czy jak mu tam. Wiec sniadanie musi byc lekkie
ale z duza iloscia mikroelemenrtow. Potrzebne sa dodatkowe witaminy
takie dla sportowcow. Po zajeciach bieganie wieczorne. Aby zwalic 1kg
ludzkiego tluszczu trzeba przebiec 70km wiec latwo policzyc jaka was
czeka praca. Nigdy nie zaczynajcie od bardzo intensywnego treningu bo
wszystko was rozboli i przerwiecie zabiegi.

7. Data: 2005-10-12 23:33:39

Od: Level2 <l...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Oct 2005 15:26:09 +0200, Senicz wrote:

> Aby zwalic wage to trzeba dobrze sie odzywiac. Dosc kalorycznie aby miec
> sile na odtluszczanie. Ja zwalilem 25kg w dwa miesiace.

Dzięki Ci za te słowa. Teraz już mam motywację. Sam kiedyś zrzuciłem 20 kg
w podobnym czasie, również szalejąc z ćwiczeniami. Niestety odzyskałem
wagę, przez kilka zdarzeń i wywołaną tym depresję...

Teraz czas wrócić do formy.

Wreszcie mam motywację. Dziękuję Ci!

--
L2

8. Data: 2005-10-13 22:45:49

Od: "ali " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Level2 <l...@e...pl> napisał(a):

Teraz już mam motywację. Sam kiedyś zrzuciłem 20 kg
> w podobnym czasie, również szalejąc z ćwiczeniami. Niestety odzyskałem
> wagę, przez kilka zdarzeń i wywołaną tym depresję...
>
> Teraz czas wrócić do formy.

a to wszystko g.. prawda
zwaliłem 15 kg bez jakiegokolwiek wysiłku ( no chyba że przez siedzenie przed
kompem i jazde samochodem)i wagę trzymam
w dodatku jedząc tłusto
więc regół tu żadnych nie widze

9. Data: 2005-10-14 06:08:40

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

ali pisze:

> [...]
> zwaliłem 15 kg bez jakiegokolwiek wysiłku ( no chyba że przez siedzenie przed
> kompem i jazde samochodem)i wagę trzymam

To akurat widac.

Jak poradzić sobie z nadwagą
Montignac - co można
Grube kobiety