DSM - pytanie

1. Data: 2001-03-04 20:24:48

Temat: DSM - pytanie
Od: "Paweł Handzlik" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów!

Mam nadzieje, ze to wlasciwa grupa.
Czy ktos wie, czy w Polsce (ewentualnie I-necie) i gdzie dostepne sa
_poprzednie_ (tzn. wczesniejsze niz III-R i IV) wersje DSM (Diagnostic &
Statistical Manual of American Psychiatric Association)? Potrzebuję
przeanalizować zmiany tego dokumentu na przestrzeni czasu, szczegolnie w
zakresie klasyfikacji i nazewnictwa zaburzen w zachowaniach.
Jezeli ktos moglby mi pomoc, bylbym bardzo wdzieczny!
Z gory dziekuje za wszelkie sugestie i pozdrawiam.
PeH

1. Data: 2001-04-26 18:43:35

Temat: Re: DSM - pytanie
Od: "ogion" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Handzlik ...
> [...]
&
> Statistical Manual of American Psychiatric Association)? > Z gory
dziekuje za wszelkie sugestie i pozdrawiam.

W Polsce obowiązuje ICD 10, o DSM-y, w dodatku stare będzie trudno, może
u ludzi z Towarzystwa Psychiatrycznego z Twojego regionu?

Ogi

granice tolerancji homoseksualizmu
Re: Problem niesmialosci u chlopaka
Problem niesmialosci u chlopaka