DZIADEK Z ORZECHAMI...

21. Data: 2008-01-07 14:56:59

Temat: Re: DZIADEK do ORZECHów...
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Jan 2008 15:23:22 +0100, Panslavista napisał(a):

> znużony codzienną kobietą z początkiem klimaxu...

Hmm, a to ci życiowe zaskoczenie: nie wziąłeś takiej ewentualności pod
uwagę przy ślubie?

22. Data: 2008-01-07 15:01:02

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Hmm, a to ci życiowe zaskoczenie: nie wziąłeś takiej ewentualności pod
> uwagę przy ślubie?

Nie pozwoliła mu... ;)

23. Data: 2008-01-07 15:31:47

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Hmm, a to ci życiowe zaskoczenie: nie wziąłeś takiej ewentualności pod
> uwagę przy ślubie?

Wziąłem - pierwsza była dwa lata młodsza, druga osiem, Syla (jeżeli wierzyc
jej słowom 25 lat).

24. Data: 2008-01-07 15:56:59

Temat: Re: DZIADEK Z ORZECHAMI...
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Sty, 14:52, "Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote:
> "J-23" <k...@g...pl> wrote in message

c.googlegroups.com...

> [...]
> Wspolczesnie, czasem wystarcza same pieniadze! Pieniadze=wladza!
> Wladza, to dla kobiety jest najwiekszy afrodyzjak.
>
> J-23
>
> PS. Ale, pomarzyc dobra rzecz!
>
> A to marz, marz, ani pieniadz ani władza nie są żadną gwarancją, a to
> zimny wiatr historii pętakowi spodnie przewieje i fujara kaputt... A to
> bankrut w jeden moment i dupa babska na sprzedaż...
> A wtedy już tylko prostytucja lub na zasadzie "przepraszam cię Winnetou"
> łapie się taka bele czego... Jakiegos Szawła, Pedra, Tomusia, Bartka czy

Poprosze o to bys post adresowany do mnie pisal poprawna polszczyzna,
najlepiej literacka. Poniewaz nie rozumiem Twojego zargonu, i nie wiem
zupelnie o czym piszesz.

J-23

25. Data: 2008-01-07 15:58:58

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
b.googlegroups.com...
> [...]

Poprosze o to bys post adresowany do mnie pisal poprawna polszczyzna,
najlepiej literacka. Poniewaz nie rozumiem Twojego zargonu, i nie wiem

To chuj ci w dupę!

26. Data: 2008-01-07 16:11:59

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Jan 2008 16:31:47 +0100, Panslavista napisał(a):

> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Wziąłem - pierwsza była dwa lata młodsza, druga osiem, Syla (jeżeli wierzyc
> jej słowom 25 lat).

Nie wziąłeś: nie używasz słowa "żona", tylko "kobieta". W ten sposób to i
sąsiadka mijana na schodach lub w sklepie Ci się wlicza...

27. Data: 2008-01-07 16:24:03

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

> Bluzgaczu Drogi,
>
> moze zrobisz mi liste osob, z ktorymi moge rozmawiac i z ktorymi nie.
> I zaproponujesz jakies sensowne nagrody za przestrzeganie Twoich regul, bo
> wiesz.... wole swoje [reguly], i byle co mnie od tego nie odwiedzie :-).

Wiesz o ktore osoby mi chodzi, wiec nie widze sensu w dalszym przekomarzaniu
ze mna.
Tu nie chodzi o Twoje reguly, tylko o kwestie zwyklego poziomu, ktory trzeba
miec, a ktorego miec nie mozna, rozmawiajac z takimi mentalnymi peryferiami,
jakimi jest pansravista, xlka czy chlopek-roztropek skaj.
Proste jak drut.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

28. Data: 2008-01-07 17:07:02

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <p...@w...org> napisał w wiadomości

> [...]
> miec, a ktorego miec nie mozna, rozmawiajac z takimi mentalnymi peryferiami...

He he... "poziomy" się odezwał[y] ;P

29. Data: 2008-01-07 18:53:57

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <p...@w...org> wrote in message

> [...]
> trzeba miec, a ktorego miec nie mozna, rozmawiajac z takimi mentalnymi
> peryferiami, jakimi jest pansravista, xlka czy chlopek-roztropek skaj.

Nie widzisz, że nawet do naszego poziomu nie sięgasz, prostaku parchaty?

30. Data: 2008-01-07 18:54:56

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fltm7f$rsd$1@news.onet.pl...

> He he... "poziomy" się odezwał[y] ;P

Warstwa GWna, warstwa gleby, ale tu źle przykryła...

WSZYSTKIM...
KF
Temat z byle czego...
Jak nie dać się...