DZIADEK Z ORZECHAMI...

11. Data: 2008-01-07 13:52:55

Temat: Re: DZIADEK Z ORZECHAMI...
Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
news:f60858df-e004-4162-a274-e56b59a6f076@r60g2000hs
c.googlegroups.com...
On 7 Sty, 09:33, "Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
>
> Zalew trykaczy, skażenie środowiska i żywności, feminizacja
> wychowawców
> i nauczycieli młodzieży męskiej powoduje utratę męskosci w bardzo wczesnym
> wieku. Dlatego też dla prawdziwego mężczyzny wiek 60-80 lat nie jest
> barierą
> życia erotycznego. Tym bardziej, że stabilność zachowań męskich jest cenną
> zaletą intuicyjnie poszukiwaną przez kobiety w dowolnym wieku. Maskuje też
> ona zmniejszoną przez wiek potencję nie zmniejszając atrakcyjności.
> Samcem ALFA jest się do samej śmierci!!!

"Samcem ALFA jest się do samej śmierci!!!"

Jeden warunek, ten "alfa" musi wykitowac przed 40-stka.
Bo, po to juz jest beta, albo gama.
Po 60-ce = zeta!

"...stabilność zachowań męskich jest cenną zaletą intuicyjnie
poszukiwaną przez kobiety w dowolnym wieku..."

Etam to jakies marne spekulacje sa!
Dla kobiet najbardziej u mezczyzny pozadane sa atrybuty wladzy.
Wladza, to sa pieniadze i wysoka pozycja spoleczna, a to gwarantuje
zarowno kobiecie, jak i jej potomstwu byt na odpowiednim poziomie.
Atawistycznie zwieksza im szanse przetrwania. Nawet w formacjach
pierwotnych, wodz lub szaman, ma latwiejszy dostep m.innymi do kobiet.
Wspolczesnie, czasem wystarcza same pieniadze! Pieniadze=wladza!
Wladza, to dla kobiety jest najwiekszy afrodyzjak.

J-23

PS. Ale, pomarzyc dobra rzecz!

A to marz, marz, ani pieniadz ani władza nie są żadną gwarancją, a to
zimny wiatr historii pętakowi spodnie przewieje i fujara kaputt... A to
bankrut w jeden moment i dupa babska na sprzedaż...
A wtedy już tylko prostytucja lub na zasadzie "przepraszam cię Winnetou"
łapie się taka bele czego... Jakiegos Szawła, Pedra, Tomusia, Bartka czy
Rafała i się sprzedaje za drobne...

12. Data: 2008-01-07 13:55:18

Temat: Re: DZIADEK Z ORZEszkAMI...
Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:flt5r6$8mr$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Panslavista" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Zapewne duuużo teraz czytasz... ;P

Jeszcze nie mam sklerozy, w przeciwienstwie do ciebie.

13. Data: 2008-01-07 13:59:33

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze nie mam sklerozy...

Każdy sklerotyk tak mówi...

14. Data: 2008-01-07 14:02:45

Temat: DZIADEK do ORZECHów...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A wtedy już tylko prostytucja lub na zasadzie "przepraszam cię Winnetou"
> łapie się taka bele czego... Jakiegos Szawła, Pedra, Tomusia, Bartka czy

Ależ nie irytuj się tak.
W twoim wieku irytacja
szkodzi szczególnie... ;)

15. Data: 2008-01-07 14:11:54

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fltb82$q6m$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Panslavista" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Każdy sklerotyk tak mówi...

Zatopienie skórki w niebie
Odmety bezpamięci dla ciebie
Niech kto chce ciebie posuwa
Póki może, później obsuwa...

16. Data: 2008-01-07 14:14:02

Temat: Re: DZIADEK do ORZECHów...
Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fltbdv$qoq$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Panslavista" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

c.googlegroups.com...

> Ależ nie irytuj się tak.
> W twoim wieku irytacja
> szkodzi szczególnie... ;)

Zawsze miałem dystans czyli odległość, torea to i w pamięci...

17. Data: 2008-01-07 14:17:26

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zatopienie skórki w niebie
> Odmety bezpamięci dla ciebie
> Niech kto chce ciebie posuwa
> Póki może, później obsuwa...

"Nie irytuj się!"
Nie w twoim wieku ;P

18. Data: 2008-01-07 14:21:42

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zawsze miałem dystans czyli odległość, torea to i w pamięci...

Brak dystansu do kobiet temu przeczy.
Zapomniałeś? Sklerotyk... ;P

19. Data: 2008-01-07 14:23:22

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fltchg$u85$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Panslavista" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Brak dystansu do kobiet temu przeczy.
> Zapomniałeś? Sklerotyk... ;P

E tam, znużony codzienną kobietą z początkiem klimaxu...

20. Data: 2008-01-07 14:38:56

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> E tam, znużony codzienną kobietą z początkiem klimaxu...

One codziennie mają początki...jak ty znużenie nimi...

WSZYSTKIM...
KF
Temat z byle czego...
Jak nie dać się...