Dajcie jakies porady....

1. Data: 2000-12-16 22:54:44

Temat: Dajcie jakies porady....
Od: "Flamaster" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy powinienem się udać do psychologa a możę do psychiatry lub coś innego mi
pomoże ....nie wiem jak sobie dam z tym rade.....<to w poprzednim pośćie>
Cały czas jestem zajęty marzeniami które nigdy się
niespełnią:-((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

1. Data: 2000-12-16 23:59:56

Temat: Re: Dajcie jakies porady....
Od: "jacob bekker" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

"Flamaster" <n...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Cały czas jestem zajęty marzeniami które nigdy się
> niespełnią:-((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Dlaczego uwazasz, ze Twoje marzenia sie nigdy nie spelnia?

jakub

1. Data: 2000-12-17 02:57:15

Od: "Plonk" <p...@p...na.niusy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

>"jacob bekker" <j...@f...net>

>Dlaczego uwazasz, ze Twoje marzenia sie nigdy nie spelnia?
Na tym polegają marzenia. Gdyby mógł przypuszczać, że spełnią się, byłyby
tylko celami. A tak można pomarzyć nawet o przeszłości. :-)))

ps. Weeeeeeźcie sobie skonfiugurujcie czytniki. Czy to takie trudne kliknąć
ze dwa razy ? http://www.niusy.pl/

--
Przefiltrowane przez Pierwszy Polski Filtr Nius

1. Data: 2000-12-17 09:42:16

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 16 Dec 2000 23:54:44 +0100, "Flamaster" <n...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
>Cały czas jestem zajęty marzeniami które nigdy się
>niespełnią:-(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
(

:)))) Nie ludzie z niespelniona miloscia raczej pomocy nie znajda w
zwyklym slowie :((( To co tutaj uslyszysz bedzie pewnie zblizone do
tych motywacyjnych tlumaczonych z angielskiego hamerykanskich
ksiazeczek w stylu "przelam sie, zostan szefem" "jak zrobic na innych
wraznienie" "jestes niezwyciezony pamietaj o tym" i inne podobne
BZDURY ktore oszukuja, nie pomagaja. Jezeli chcialbys dotknac istote
rzeczy polecam raczej literature bardziej fachowa o kontaktach
damsko-meskich jako teorie (Hans1 mial ostatnio fajna ksiazke popytaj
sie go) i jakies Bravo jako praktyke ;)))))))))

Duzo dobrego moze zrobic intymna rozmowa o tym na IRC / ICQ (ale nie
przez TPSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!), albo emajlowanie, najlepiej z jakas
dziewczyna, albo z chlopakiem ktory to samo przezywa. Na publicznym
forum nic poza "mozesz zdobyc je wszystkie! przelam sie" nic nie
zdobedziesz :(((
--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl

<! Wiadomosc aprobowana przez http://centralne.szpiegostwo.org >

1. Data: 2000-12-17 10:26:57

Od: "Flamaster" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

CZemu moje marzenia się nie spełnią.....bo to za długo trwa...nie spełniły
się prze ostatnie 5 lat.
A poza tym ona już wiel razy mówiła że woli mnie tylko jako przyjaciela a ja
licze cały czas na coś więcej

1. Data: 2000-12-17 10:33:18

Od: "Flamaster" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiesz chyba nie znajde kogoś kto ma taką samą sytuacje jak ja...
Nie buj się o TPSA ....mam stałe łącze :-)

1. Data: 2000-12-17 14:14:31

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 17 Dec 2000 11:33:18 +0100, "Flamaster" <n...@p...onet.pl>
wrote:

>wiesz chyba nie znajde kogoś kto ma taką samą sytuacje jak ja...
>Nie buj się o TPSA ....mam stałe łącze :-)

A, no to polecam ICQ - szukasz rowiesnicy na swiecie o podobnych
zainteresowaniach poprzez White Pages, potem starasz sie dogadac
:))))) Dobra zabawa :))) Zwlaszcza jak znasz inglish choc troche to
naprawde kogos znajdziesz :))) Zreszta Polek online zawsze tez masa...
A ze znajdziesz wlasciwa do pogadania, prawdopodobienstwo. Z 10 na
pewno sie ktoras zgodzi :))

1. Data: 2000-12-17 15:23:13

Od: flyer <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety - blad w przesylce lezy chyba po twojej stronie - ani strona
kodowa ISO ani Win-1250 nie lapia czcionek.

Flyer

1. Data: 2000-12-17 17:00:56

Od: "Plonk" <p...@p...na.niusy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

>"flyer" <f...@p...onet.pl>

>Niestety - blad w przesylce lezy chyba po twojej stronie -
Nic podobnego.
>ani strona kodowa ISO ani Win-1250 nie lapia czcionek.
Bo nie mają łapać. Czytnik należy ustawić tak, by informował o kodowaniu w
przesyłkach i reagował na zadeklarowane. Podałem adres.

--
Przefiltrowane przez Pierwszy Polski Filtr Niusów 5.0
http://www.trzcionk.priv.pl/programy/ppfn.html

1. Data: 2000-12-17 18:55:26

Od: "LeMUr" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flamaster" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> A poza tym ona już wiel razy mówiła że woli mnie tylko jako przyjaciela a
ja
> licze cały czas na coś więcej

W takich przypadkach najlepiej dać sobie (i jej też) spokój. Masz 16
lat, całe życie przed Tobą, wierz mi.

Trzymaj się ciepło.

Samotność
Wyniki pl.soc.homoseksualizm (54:11 - NIE)
Re: Dajcie jakies porady....
CFV1: pl.soc.uzaleznienia (glosowanie)
internetowe przyjaźnie