Dalacin C-zatoki

1. Data: 2004-11-28 13:30:39

Temat: Dalacin C-zatoki
Od: "wiola" <b...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
moze ktos mi doradzi zaznaczam ze nie moge w tej chwili isc do lekarza
zwiazane to jest z moja sytuacja zatrudnienia jeszcze do konca
nieuregulowana, zostaje mi tylko prywatny. otoz przy kazdym pzreziebieniu
mam odwieczny problem z zatokami, zawsze zatkana raz juz mialam ppunkcje.
Kiedys lekarz przepisal mi antybiotyk dalacinc przy przeziebieniu, zostalo
mi go torche i wiem ze wlasnie on jest na moj problem. od 5 dni juz siedze w
chaice i probuje wyjsc z tego, mam pytanie czy moge wziac te antybiotyki i
jezeli ktos mi doradzi w jakiej dawce. Mysle ze na kuracje mi straczy gdyz
wtey je mialam brac tylko 4 dni a sporo ich zostalo. PROSZE PORADZCIE bo juz
mam doscy:(

2. Data: 2004-11-29 09:48:07

Temat: Re: Dalacin C-zatoki
Od: Burza <m...@p...pl-nospam> szukaj wiadomości tego autora

wiola napisał(a):
> [...]
> wtey je mialam brac tylko 4 dni a sporo ich zostalo. PROSZE PORADZCIE bo juz

O braniu antybiotyku i dawc e może zadecydować tylko lekarz i wizyta
jest konieczna

Stulejka u dzieci
HARMONET
Buczenie w uszach?