Dalie

41. Data: 2005-12-01 19:32:28

Temat: Re: Dalie
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
news:dmngfv$8th$1@atlantis.news.tpi.pl...
Basia Kulesz napisał(a):

> Dobra rada na przyszłość: nie staraj się zrozumieć tego co piszę skoro
> twoje własne doświadczenia stawiasz ponad wszystko!!!
>
> Nie wiem, czemu piszesz to tak, jakby było to naganne...jeśli metoda
uprawy
> sprawdza mi się od kilkunastu lat, to oczywiście, że będę się jej trzymać
> ją zachwalać!

Tak trzymaj, tyle, ze nie potepiaj innych metod skoro innym sie udało.

Komu? jakoś nie napisałeś _wyraźnie_, że przechowywałeś własne cebule/bulwy
w temp. +14-+17 st. C.:)
Z Twoich postów wynika (choć może znów nie zrozumiałam do końca?), że to
zalecenie z jakiegoś artykułu z "Kwietnika".

Nawiasem mówiąc, to w ogóle generalizujemy, bo nie wszystkie bulwy i cebule
wymagają tak niskiej temperatury jak +5 st.C. Ale - ciekawe jest to, że
mimo że np. literatura poleca przechowywanie bodajże acidantery, achimenesa
(z tych co miałam) w temp. ok. +10, to ja standardowo wrzucałam razem ze
wszystkimi i przechowywały się ładnie. To tak żeby było merytorycznie...

Aha (OT): mam ustawione w OE wcinanie tekstu przedmówcy jako ">" i naprawdę
nie wiem, dlaczego to paskudztwo nie zaznacza cudzych myśli;(

Pozdrawiam, Basia.

42. Data: 2005-12-02 10:31:52

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aha (OT): mam ustawione w OE wcinanie tekstu przedmówcy jako ">" i
naprawdę
> nie wiem, dlaczego to paskudztwo nie zaznacza cudzych myśli;(
>
> Pozdrawiam, Basia.
Potwierdzam to OT : mam ustawione tak samo ">" i wszystkie
cytowane wypowiedzi są prawidłowo wcinane
OPRÓCZ wypowiedzi które przeszły przez czytnik Jerzego .
Jurku zdradź tajemnicę Twojego softu , czemu tak się dzieje ?;-)
--

pozdrawiam :-) pithal

43. Data: 2005-12-02 11:16:43

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
> Komu? jakoś nie napisałeś _wyraźnie_, że przechowywałeś własne cebule/bulwy
> w temp. +14-+17 st. C.:)

Tak było, leżały sobie na klatce w koszu bo o nich zapomniałem ;-)))

> Z Twoich postów wynika (choć może znów nie zrozumiałam do końca?), że to
> zalecenie z jakiegoś artykułu z "Kwietnika".

Tak właśnie

> [...]
> (z tych co miałam) w temp. ok. +10, to ja standardowo wrzucałam razem ze
> wszystkimi i przechowywały się ładnie. To tak żeby było merytorycznie...

W styczniu pozbierałem trochę cebul u znanego hodowcy lilii, walały się
po ogrodzie, "przemrożone" były i zziębnięte, potem lekko zapleśniały,
oczyszczone i przechowane jak wyżej zakwitły bez problemu.

> Aha (OT): mam ustawione w OE wcinanie tekstu przedmówcy jako ">" i naprawdę
> nie wiem, dlaczego to paskudztwo nie zaznacza cudzych myśli;(

A czy masz ustawione MIME?
pozdr. Jerzy

44. Data: 2005-12-02 12:14:49

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):
> Hejka. W Twoich postach nie widać, kto co napisał. :-( Zaczynam się
> gubić w tych waszych przekomarzankach.
> Pozdrawiam leniwie Ja...cki

Właśnie usiłujemy dociec kto jest winien.
;-)
pozdr. Jerzy

45. Data: 2005-12-02 12:17:13

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

piotrh napisał(a):
> [...]
> OPRÓCZ wypowiedzi które przeszły przez czytnik Jerzego .
> Jurku zdradź tajemnicę Twojego softu , czemu tak się dzieje ?;-)

Sam jestem ciekaw co to za przyczyna.
Ja mam dobrze ustawione wcinanie i nie mam tego problemu co widać u góry.
pozdr. Jerzy

46. Data: 2005-12-02 12:30:56

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

piotrh napisał(a):
> [...]

Sam jestem ciekaw co to za przyczyna.
Ja mam dobrze ustawione wcinanie i nie mam tego problemu co widać u góry.

Oto przykład , jak to wygląda u mnie :
Twoje linijki są bez > , chociaż powinny :-)
A te co powinny mieć >> mają >

Natomiast : (kopiuj/wklej z innej odpowiedzi stworzonej tylko
dla tej potrzeby) :
-start-

> [...]

naprawdę
> nie wiem, dlaczego to paskudztwo nie zaznacza cudzych myśli;(

A tak to wygląda , gdy odpowiadam komuś innemu : jest O.K.

-stop-

--

pozdrawiam :-) pithal
p.s. może to ktoś wyjaśnić ?

47. Data: 2005-12-02 12:43:26

Temat: Re: Dalie (OT)
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
> Komu? jakoś nie napisałeś _wyraźnie_, że przechowywałeś własne
cebule/bulwy
> w temp. +14-+17 st. C.:)

Tak było, leżały sobie na klatce w koszu bo o nich zapomniałem ;-)))

Ciepła ta klatka...może powinnam tam zamieszkać;)

> Aha (OT): mam ustawione w OE wcinanie tekstu przedmówcy jako ">" i
naprawdę
> nie wiem, dlaczego to paskudztwo nie zaznacza cudzych myśli;(

A czy masz ustawione MIME?

Mam...to chyba naprawdę nie u mnie:)))))

Pozdrawiam, Basia.

48. Data: 2005-12-02 12:52:14

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dmpdv1$vf$2@atlantis.news.tpi.pl JerzyN
<0...@m...pl> napisał(a):

> Sam jestem ciekaw co to za przyczyna.
> Ja mam dobrze ustawione wcinanie i nie mam tego problemu co widać u
> góry. pozdr. Jerzy

Hejka. U mnie posty Jerzego są w porzadku. :-) Natomiast niektóre Piotra
wołają o pomstę do nieba. ;-)
Pozdrawiam habituacyjnie Ja...cki

49. Data: 2005-12-02 13:11:34

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
[...]
> Tak było, leżały sobie na klatce w koszu bo o nich zapomniałem ;-)))
> Ciepła ta klatka...może powinnam tam zamieszkać;)
[...]

Czasami trzeba przeganiać, chętnych nie brakuje.
:-)
pozdr. Jerzy

50. Data: 2005-12-02 13:12:43

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:dmpdv1$vf$2@atlantis.news.tpi.pl JerzyN

> Hejka. U mnie posty Jerzego są w porzadku. :-) Natomiast niektóre
> [...]
A i owszem , kodowanie miałem na Windows zamiast ISO - już poprawiłem ;-)
Ale co to ma do wcinania przy odpowiedziach znakiem ">" i dlaczego
źle ono (wcinanie) działa tylko przy postach od Jerzego przy innych
autorach działając prawidłowo dalibóg nie pojmuję .
Piszę od pewnego czasu , przeszedłem reinstalacją systemu niedawno
to i może kodowanie ominąłem , ale wcinanie w postach Jurka już dawno
zauważyłem . No nie wiem , znaczy się mało wiem by coś zdiagnozować ...;-)
Bo kodowanie w postach Irka np. rozumiem - da się czytać choć nie widzę
naszych ą,ę,ś,ć itd ...
--

pozdrawiam :-) pithal

--