Re: Dalie

From: JerzyN <0...@m...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Dalie
Date: Fri, 02 Dec 2005 12:16:43 +0100
<svxmgz3lbez0$.od6ax20qsxfq.dlg@40tude.net> <dmhqdu$4pg$1@news.onet.pl>
<dmi0jr$n9e$1@polsl.pl> <dmiduq$9b0$1@nemesis.news.tpi.pl>
<dmiki2$k8e$1@atlantis.news.tpi.pl> <dmkvrq$kuh$1@nemesis.news.tpi.pl>
<dml1o4$qmp$1@nemesis.news.tpi.pl> <dmlaid$hte$1@atlantis.news.tpi.pl>
<dmnagu$8ug$1@atlantis.news.tpi.pl>
<t...@4...net>
<dmncpb$jaj$1@atlantis.news.tpi.pl> <dmndgu$mlu$1@atlantis.news.tpi.pl>
<dmneo5$rq9$1@nemesis.news.tpi.pl> <dmnf8f$3o$1@nemesis.news.tpi.pl>
<dmnfiv$464$1@atlantis.news.tpi.pl> <dmngfv$8th$1@atlantis.news.tpi.pl>
<dmnj6a$glm$1@nemesis.news.tpi.pl>

Basia Kulesz napisał(a):
> Komu? jakoś nie napisałeś _wyraźnie_, że przechowywałeś własne cebule/bulwy
> w temp. +14-+17 st. C.:)

Tak było, leżały sobie na klatce w koszu bo o nich zapomniałem ;-)))

> Z Twoich postów wynika (choć może znów nie zrozumiałam do końca?), że to
> zalecenie z jakiegoś artykułu z "Kwietnika".

Tak właśnie

> Nawiasem mówiąc, to w ogóle generalizujemy, bo nie wszystkie bulwy i cebule
> wymagają tak niskiej temperatury jak +5 st.C. Ale - ciekawe jest to, że
> mimo że np. literatura poleca przechowywanie bodajże acidantery, achimenesa
> (z tych co miałam) w temp. ok. +10, to ja standardowo wrzucałam razem ze
> wszystkimi i przechowywały się ładnie. To tak żeby było merytorycznie...

W styczniu pozbierałem trochę cebul u znanego hodowcy lilii, walały się
po ogrodzie, "przemrożone" były i zziębnięte, potem lekko zapleśniały,
oczyszczone i przechowane jak wyżej zakwitły bez problemu.

> Aha (OT): mam ustawione w OE wcinanie tekstu przedmówcy jako ">" i naprawdę
> nie wiem, dlaczego to paskudztwo nie zaznacza cudzych myśli;(

A czy masz ustawione MIME?
pozdr. Jerzy