Re: Das Experiment : Było: Fantazje i odloty

Data: 2010-10-13 15:00:25
Temat: Re: Das Experiment : Było: Fantazje i odloty
Od: Nemezis <s...@g...com>

Wiadomość:

Hanka napisał(a):

> Drogi Ty Moj.
> Przynosze tu swoje opowiesci nie po to,
> aby sie z kimkolwiek szarpac.
> Nie musze przed nikim uciekac.
> Ani nikomu sie z niczego tlumaczyc.
>
> Tym bardziej nie zamierzam sie kajac
> za nieposiadane, a wyprojektowane
> przez kogos cechy.
>
> Moje literki na Twoim ekranie - budza w Twojej
> glowie jakies Smoki z Przeszlosci.
>
> To nie ja Cie bole.
> To Ty sam.
>
> Pomysl nad tym.
> Naprawde warto.

No tak idzie w zaparte, ja nie kwestjonuje twoich wartości, ale nie
ma wartości tam, gdzie ktoś się unosi przez poniżenie drugiej
osoby....jeszcze raz przeczytaj to co napisałaś.....poniżyłaś tym
przynajmniej mnie...czyli coś ciekawego na codzienności psp.... czyli
jesteśmy szaraczkami mało ciekawymi, a ty wielka dama....i niestety
tak o nas myślisz....jesteś próżna i znajdź sobie definicje snobizmu.