Re: Data twojej Âśmierci - strona

From: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOo2.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Data twojej Âśmierci - strona
Date: Sat, 6 Sep 2003 18:40:10 +0200

Rozbiegane palce Amnesiak wystukały w
<a...@4...com> słowa:

> I nawet myśl o śmierci już za 73 lata nie sparaliżowała Cię, skoro
> odważyłeś się jeszcze raz kliknąć? Dziwny jakiś jesteś. ;-)

O.k. By nie wypaść jako nienormalny w świetle zachowań szanownych
kolegów. chciałem zadeklarować moje głębokie przerażenie zaistaniłą
prognozą długości mego żywota. Za 20 min. mam zamiar znaleźć się w
stanie depresji zaprawionej zamroczeniem poalkoholowym i msałej
czarnej... a za 24 planuję samobójstwo ;D
Tak lepiej? Acha w testamencie Jackowi zapisuje rower. :) Pozdrawiam.

--
Paweł Zioło
www.fotozielsko.prv.pl