Data twojej śmierci - strona

1. Data: 2003-09-06 15:40:40

Temat: Data twojej śmierci - strona
Od: "Alg" <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie mnie cholera zaniosło....
Jestem w szoku, że takie strony istnieją.
Podaję się datę urodzenia, wagę, płeć, czy się pali, swoją naturę i
wylicza date śmierci, mało tego pojawia się okienko, które odlicza
bezczelnie sekundy.

Nie wiem co autor miał na myśli, ale mnie wcale teraz nie jest do
śmiechu - właśnie czuję jak mi krew odpływa, przysięgam, nizbyt
przyjemne uczucie.
Bezczelnie się i głupio się toto pyta, czy mam ochotę przedłużyć swoje
życie - pewnie ze, mam, ale teraz to nie mam nawet ochoty czytać
tego - idę sobie kawę zrobić.
No, żart, czy nie żart, na mnie zrobiło wrażenie.

Czy podać adres?

--
Jeszcze nie całkiem kompletna, ale jakoś działa....
www.bezimienny.prv.pl

1. Data: 2003-09-06 16:00:39

Temat: Re: Data twojej śmierci - strona
Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 6 Sep 2003 17:40:40 +0200, "Alg" <d...@...pl> wrote:

> [...]
>Podaję się datę urodzenia, wagę, płeć, czy się pali, swoją naturę i
>wylicza date śmierci, mało tego pojawia się okienko, które odlicza

No i ile Ci zostało? :-D

>Czy podać adres?

Podać.

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-09-06 16:10:48

Od: "Alg" <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amnesiak" <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości

> No i ile Ci zostało? :-D

około 37 lat! :)

> Podać.
>
> --
> Amnesiak

no to masz:
http://deathclock.com/

1. Data: 2003-09-06 16:11:33

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alg" <d...@...pl> wrote in news:bjcurt$qk8$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Nie wiem co autor miał na myśli, ale mnie wcale teraz nie jest do
> śmiechu - właśnie czuję jak mi krew odpływa, przysięgam, nizbyt
> przyjemne uczucie.

ROOOOTFL.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl

Gdy mezczyzna prosi dzis o reke kobiety, to znaczy, ze reszte mial juz wczesniej

1. Data: 2003-09-06 16:14:24

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 6 Sep 2003 18:10:48 +0200, "Alg" <d...@...pl> wrote:

>około 37 lat! :)

Możesz mi jakiś spadek zostawić. ;-)) Wyszło mi 6 września 2063 roku.
:-)

--
Amnesiak

1. Data: 2003-09-06 16:21:26

Od: zielsko <4zielsko@WYTNIJ_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no to masz:
> http://deathclock.com/
Wow ale fajne :) co my tu mamy ... Bosze ja, aż tak dugo pożyje?
2076... to zamknijmy okno... i klikamy raz jeszcze 2069... replay i
2066... 2077 no to w końcu jakiś przedział się zrobił.
To delay....jeszcze dłużej jak diete zmienie sobie :) Ehh.
No nic.
Pozdrawiam.

--
"Śmiejmy się! Kto wie czy świat potrwa jeszcze trzy tygodnie?" (Pierre
Augustin Beaumarchais)

1. Data: 2003-09-06 16:22:30

Od: "Alg" <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości

> Możesz mi jakiś spadek zostawić. ;-)) Wyszło mi 6 września 2063
roku.
> :-)
>
> --
> Amnesiak

No właśnie, też mi zaproponowało pisanie testamentu - mogę ci jakiś
spadek zostawić, pewnie - od jutra zaczynam być dobry

1. Data: 2003-09-06 16:26:30

Temat: Re: Data twojej ?mierci - strona
Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 06 Sep 2003 18:21:26 +0200, zielsko
<4zielsko@WYTNIJ_TOhoga.pl> wrote:

> [...]
>2066... 2077 no to w końcu jakiś przedział się zrobił.
>To delay....jeszcze dłużej jak diete zmienie sobie :) Ehh.

I nawet myśl o śmierci już za 73 lata nie sparaliżowała Cię, skoro
odważyłeś się jeszcze raz kliknąć? Dziwny jakiś jesteś. ;-)

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-09-06 16:40:10

Temat: Re: Data twojej Âśmierci - strona
Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozbiegane palce Amnesiak wystukały w
<a...@4...com> słowa:

> I nawet myśl o śmierci już za 73 lata nie sparaliżowała Cię, skoro
> odważyłeś się jeszcze raz kliknąć? Dziwny jakiś jesteś. ;-)

O.k. By nie wypaść jako nienormalny w świetle zachowań szanownych
kolegów. chciałem zadeklarować moje głębokie przerażenie zaistaniłą
prognozą długości mego żywota. Za 20 min. mam zamiar znaleźć się w
stanie depresji zaprawionej zamroczeniem poalkoholowym i msałej
czarnej... a za 24 planuję samobójstwo ;D
Tak lepiej? Acha w testamencie Jackowi zapisuje rower. :) Pozdrawiam.

--
Paweł Zioło
www.fotozielsko.prv.pl

1. Data: 2003-09-06 16:45:09

Od: "Alg" <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości

> I nawet myśl o śmierci już za 73 lata nie sparaliżowała Cię, skoro
> odważyłeś się jeszcze raz kliknąć? Dziwny jakiś jesteś. ;-)
>
> --
> Amnesiak

nieczuły! - ot przykład sztucznej cywilizacji i pożerania hotdogów z
parówek! Tak, to wszystko parówki na Katowickim dworcu (te z posypką z
paznokci i naskórka z pięt robiące wrażenie tartej byułki)

Walczymy z rakiem piersi
Czulosc
Czego ludziom potrzeba do szczęścia ?
Pat?