Re: Data waznosci wody toaletowej

1. Data: 2004-04-17 13:43:32

Temat: Re: Data waznosci wody toaletowej
Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Renata Gołębiowska wrote:

> Dawaj. Jestem ciekawa.

1. Jestem uczulona na bezmyślność, szczególnie u kobiet
2. Lubię prowokować

Wystarczy ? :)

--
GABi

1. Data: 2004-04-17 17:39:02

Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <4...@n...home.net.pl>, GABi wrote:

> 1. Jestem uczulona na bezmyślność, szczególnie u kobiet
> 2. Lubię prowokować
>
> Wystarczy ? :)

To pierwsze jest bez sensu (bezmyślne?). Żeby pojawiły się objawy
uczulenia, musi pojawić się alergen, a nie założenie, że się pojawił.
Założyłaś bezmyślość, bo jesteś uczulona na bezmyślość? Ja jestem
uczulona na brak logiki, ale nie zarzucam komuś jej braku, jeśli nie
wynika on wprost z jego/jej wypowiedzi i nie dopowiadam sobie czegoś
czego nie ma, byle tylko na siłę oskarżyć kogoś o brak logiki.
Bardzo też jestem uczulona na wmawianie komuś czegoś, czego nie
powiedział. Tobie też życzę takiego uczulenia.

Renata

1. Data: 2004-04-17 23:27:00

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Renata Gołębiowska wrote:

> To pierwsze jest bez sensu (bezmyślne?).

No pewnie.
Kobiety zazwyczaj są bezmyślne :-D
Tak, ja też :)

> Żeby pojawiły się objawy
> uczulenia, musi pojawić się alergen, a nie założenie, że się pojawił.

Renata Gołębiowska, to mój aktualny alergen właśnie :)

> Założyłaś bezmyślość, bo jesteś uczulona na bezmyślość?

I to jaki alergen ? hehe :)

> Tobie też życzę takiego uczulenia.

A daj mi spokoj...
Spać idę i chce spać spokojnie ! :)

--
GABi

1. Data: 2004-04-17 23:45:00

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

Obie Panie, sio na priva!!!

dziekuje, magda

1. Data: 2004-04-18 05:14:50

Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <4081bd12$1@news.home.net.pl>, GABi wrote:
> A daj mi spokoj...

GABi prowokować dobrze, GABię prowokować niedobrze?

> Spać idę i chce spać spokojnie ! :)

Było nie prowokować bez sensu i niemiło dla zaczynającej wątek.
Ja właśnie wstałam, ale spadam z tego wątku, bo chyba Tusinka
już wszystko wytłumaczyła. Może warto by ją przeprosić?

Renata

1. Data: 2004-04-18 08:01:35

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Renata Gołębiowska wrote:

> GABi prowokować dobrze, GABię prowokować niedobrze?

Nie, czemu możemy dalej rozmawiać jak chcesz, już się obudziłam :)

> Było nie prowokować bez sensu i niemiło dla zaczynającej wątek.

No cóż, życie nie jest usłane różami, nie wszystko jest zawsze miłe.
A moja reakcja nie była taka całkiem bez sensu jak się okazuje :)

Na drugi raz przynajmniej koleżanka Tusinka, nie będzie miała już
żadnych wątpliwości co kupuje :)

> Ja właśnie wstałam, ale spadam z tego wątku, bo chyba Tusinka
> już wszystko wytłumaczyła.

Co wytłumaczyła ?
Ze kupiła perfumy z datą na opakowaniu z przeszłości i zastanawiała się
czy to data produkcji, czy ważności ?

A ja się wciąż pytam po jaką cholerę ? :)

Większość kosmetyków ważnych jest przynajmniej 2 lata, nadal jakoś
trudno jest mi sobie wyobrazić przeterminowane markowe perfumy w sklepie.

Może warto by ją przeprosić?

Tuzinko ja Cię bardzo przepraszam, ale ja wciąż nie bardzo rozumiem po
jakiego grzyba zadałaś na grupie to idiotyczne pytanie ? :-D

--
GABi

1. Data: 2004-04-18 08:01:56

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

:: Solana :: wrote:

> Obie Panie, sio na priva!!!

Wszystkie tu takie nerwowe jesteście ? ;)

--
GABi

1. Data: 2004-04-18 10:19:03

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GABi" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> Większość kosmetyków ważnych jest przynajmniej 2 lata, nadal jakoś
> trudno jest mi sobie wyobrazić przeterminowane markowe perfumy w sklepie.

Skoro moga byc przeterminowane kremy, pomadki etc, to czemu nie perfumy?

1. Data: 2004-04-18 10:54:29

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zefirka wrote:

> Skoro moga byc przeterminowane kremy, pomadki etc, to czemu nie perfumy?

Ale powiedz mi, skąd my mamy wiedzieć, czy zakupiony przez Ciebie
kosmetyk jest przeteminowany, czy nie, to znazcy jak można udzielić
komukolwiek wiarygodnej odpowiedzi na ten temat ?

Są perfumy, na których nie ma w ogóle dat ważności, zwłaszcza na
buteleczkach. Właściwie większość tak ma. Z ciekawości przejrzałam
wszystkie jakie mam w domu, ZERO dat.

Tusinka twierdzi, ze ma ją zarówno na butelce jak i na opakowaniu
(bardzo dziwne) i w dodatku okazało się, że jest to data produkcji
(jeszcze dziwniejsze) hehe

Na kosmetykach najczęściej, datę poprzedza dopisek EXP sugerujący datę
ważności.

Nie wiem, post Tuzinki i Jej pytanie wydało mi się tak mało sensowne,
że zareagowałam tak jak zareagowałam i wciąż mam wrażenie, że coś mi się
w tym wszystkim jednka nie zgadza.

--
GABi

1. Data: 2004-04-18 11:28:35

Od: "Bastet_Milo" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

> 1. Jestem uczulona na bezmyślność, szczególnie u kobiet
> 2. Lubię prowokować
>
> Wystarczy ? :)

Pierwsze jeszcze mozna przezyc.
A za punkt drugi, dostajesz PLONK.
Tzn. za to, ze jestes niemila.

:)

--
Katarzyna 'Bastet' Świderska
"See you in space cowboy..."

co na żółto-pomarańczowe stopy?
Re: [Wawa] Goldwell
Co na odbarwienia? - raz jeszcze
Cera
Re: Dziewczyny pomocy!!! Nowa fryzura :(((