Debata

1. Data: 2003-06-27 13:35:20

Temat: Debata
Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W ramach trollowania oraz na bazie demagogii zapragnąłem napisać jakiś
komentarz do debaty sejmowej na temat realizacji postanowień wg słów
posłanki SLD "tej małej konstytucji ON w Polsce" jakim niby ma być
uchwała sejmowa dotycząca ustanowienia "Karty Praw Osób
Niepełnosprawnych".
Tyle tylko, że to prawo jest jakieś takie niepełnoprawne w
przeciwieństwie Konstytucji RP, która jest źródłowym aktem prawa i
opiera się na niej nasza państwowość. Można powiedzieć, że każdy
opiera się na tym na co zasługuje.

Niestety moje zamiary jakoś nie mogą się ziścić, bo już prawie od 3
godzin próbuję ściągnąć z zasobów sejmowych druk nr 1080 o pojemności
niecałe 5 MB, ale transfer maksymalnie dochodzi do 2 KB/sek i
pobieranie jest co parę minut resetowane, bo serwer sejmowy nie
wspiera wznawiania pobierania pliku. Może nocą się uda. Sama debata, a
raczej może jej uczestnicy zachwycili mnie. Trochę trudno było mi się
skupić podczas wystąpień Pani Minister Banach, bo bezwstydnie muszę
przyznać się, że bardziej moja uwagę przykuwał jej obiecujący fragment
dekoltu, niż to co głosiła. Za to zdegustowany byłem dukaniem
przemówień ludowych posłów Samoobrony i PSL, którzy z pewnością
wykazali jedno: mają gdzieś nawoływania do czytania na głos, bo mieli
z tym wyraźne trudności. Ale to drobiazg, ważniejsza od wykształcenia
jest umiejętność procedowania. Nie mogąc się merytorycznie
wypowiedzieć na temat sprawozdania, z podanych wyżej względów,
relacjonuję jedynie moje wrażenia i nie jestem zdziwiony, że sala
sejmowa świeciła pustkami, bo nawet podczas debat na dużo bardziej
podniecające tematy sala jest pusta i w ławach siedzą tylko ci
posłowie, którzy zostali wyznaczeni do zabrania głosu i po swoich
wystąpieniach znikają gdzieś w czeluściach kuluarów, poza czujnymi
oczami kamer, które czasem wykrywają niektórych pochrapujących (nocne
debaty są wyczerpujące, dlatego wyrażona przez któregoś z posłów
nadzieja, że ON też będą kiedyś zasiadać w ławach sejmowych, albo za
takie będą robiły wózki na których się przemieszczają - pozostanie
pewnie długo pobożnym życzeniem. Polska specjalność: kołtun - jest
nieśmiertelny).

Zadziwia mnie tylko jedno. Doszło do tej debaty (choć dopiero po 4
latach, ale lepiej późno niż wcale) i tu mam pytanie: może zadziałała
niewidzialna ręka UE w związku z ERON?

Jak dowiem się czegoś konkretnego, to zapewniam, że nie zawiodę i
trochę sobie potrolluję, bo można mnie wyKillFilowac, albo odcedzić,
ale żeby zabanować, to trzeba chyba decyzji Najwyższego polskiego
Usenetu, ale i to pewnie nie jest skuteczne, bo obserwując przed
miesiącami szambo zwane pl.soc.polityka do którego przeniosło się
wielu uczestników "sciepy" - wystarczy zmienić nazwisko na jakiś nick,
a te potem zmieniać do woli.

Zostało na grupie ujawnione, że jestem ze Świnoujścia i korzystam z
kablówki, ale to może wiedzieć każdy. Czy ja tego mam się wstydzić?
Czy dlatego, że powiadają, że w Świnoujściu mapa się kończy?
Bywają gorsze miejsca gdzie ludzie mieszkają, a ja sobie nie
krzywduję.

Pozdrawiam i do następnego (oby bardziej treściwego)
--
Zbig A G

2. Data: 2003-06-27 16:20:28

Temat: Re: Debata
Od: robercikus <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje skromne zdanie jest takie: Jak Ci się chłopie chce, to sobie
trolluj - czy jak tam... a i ja od czasu do czasu cosik się dowiem ;-)
nie każdy przecież ma czas i ochotę na przerzucanie szumu informacyjnego
w celu znalezienia czegoś... powiedzmy dla niepełnosprawnych, albo o
nich. Nie przejmuj się, jeżeli komuś jednemu czy dwóm nie podoba się, że
człowiek wychodzi z przyzwoitą inicjatywą ;-) Ja w każdym razie ją
popieram i z chęcią czytuję wychodzące spod Twoich palców doniesienia i
komentarze. Tak trzymaj !!!
pozdrawiam i dołączam wyrazy uznania dla Twojego i Tobie podobnych
zaangażowania
robercikus

3. Data: 2003-06-27 18:07:23

Od: "Leszek Marażewski" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest na www.popon.pl - Akty prawne - lm
\
Użytkownik "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@f...com.pl> napisał w
wiadomości news:bdhh7g$a5n$1@nemesis.news.tpi.pl...

4. Data: 2003-06-27 18:27:39

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "robercikus" <r...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:bdhqsa$3qo$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

Dziekuję
--
Zbig A G

5. Data: 2003-06-27 18:28:19

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Marażewski" <l...@c...pl> napisał w wiadomości
> Jest na www.popon.pl - Akty prawne - lm
---------------------------
Dziękuję, skorzystam
--
Zbig A G

6. Data: 2003-06-27 19:03:06

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Marażewski" <l...@c...pl> napisał w wiadomości
> Jest na www.popon.pl - Akty prawne - lm
-----------------------
Niestety Panie Leszku pod tym adresem tego pliku brak. Na stronie
POPON jest link do strony sejmowej i robi się ta sama kołomyja o
której pisałem. Tak czy owak dziękuje raz jeszcze za chęć pomocy.
--
Zbig A G

7. Data: 2003-06-28 09:15:47

Od: Robert Szymczak <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zbigniew Andrzej Gintowt napisał:
> Zostało na grupie ujawnione, że jestem ze Świnoujścia i korzystam z
> kablówki, ale to może wiedzieć każdy. Czy ja tego mam się wstydzić?
> Czy dlatego, że powiadają, że w Świnoujściu mapa się kończy?

E, tam, to właśnie w Świnoujściu mapa się zaczyna ;) Zresztą, raz tylko
tam bywszy, bardzo sobie je upodobałem. Szczególnie atrakcyjny był dla
mnie prom, łączący miasto z lądem.
A poza tym chętnie czytam Twoje relacje.

Pozdrawiam,
Robert

8. Data: 2003-06-28 10:47:46

Od: "Sylwi@" <xyz13@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Robert Szymczak wrote:

> E, tam, to właśnie w Świnoujściu mapa się zaczyna ;) Zresztą, raz
> tylko tam bywszy, bardzo sobie je upodobałem. Szczególnie atrakcyjny
> był dla mnie prom, łączący miasto z lądem.

I ja tam byłam raz i jedyne co pamiętam to hotel Posejdon i ....... drogę nad
morze :-)
Ale to było oooo OOOO OoOO ... albo i dawniej :-)))
Pobyt tam miło wspominam do dziś choć po tym hotelu już pewnie ślad zaginął
albo go przemianowali :-)

> A poza tym chętnie czytam Twoje relacje.

Ja również, choć może mniej regularnie bo jakoś czasu nie starcza :-(

--
Do usłyszenia - > Sylwia < - e...@i...org.pl
Gdy uda Ci się swoją rzeczywistość potraktować jak marzenia,

9. Data: 2003-06-28 12:44:45

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sylwi@" napisał(a):

> [...]
> Ale to było oooo OOOO OoOO ... albo i dawniej :-)))
> Pobyt tam miło wspominam do dziś choć po tym hotelu już pewnie ślad zaginął

Ja byłem w Miedzyzdrojakjakoś 76 lub 77 :)
Mało mapiętam - ale i Świnoujściu też byłem :)

> Ja również, choć może mniej regularnie bo jakoś czasu nie starcza :-(

Pisz pisz Zbigniewie, nie zawsze chce się człowiekowi szukać (zawsze
mogą sobie ominąć :) ).

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

IV Międzynarodowy Zjazd i Konferencja
Osób Niepełnosprawnych Związanych z Internetem
"Ustroń 2003"
http://www.proinfo.pl/ustron2003/

10. Data: 2003-06-28 14:33:36

Od: "Lech Dubrowski" <l...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy dlatego, że powiadają, że w Świnoujściu mapa się kończy?

Zalezy ktora mapa :) Mapa Polski raczej sie zaczyna od tego miasta.

Leszek

> --
> Zbig A G

Szanse długości życia w Europie