Debilne społeczeństwo

1. Data: 2011-10-11 12:27:02

Temat: Debilne społeczeństwo
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

""Uważam, że mamy debilne społeczeństwo. Nie "gówniane", ale "debilne".
Przepraszam, że to powiem, ale po wyborach mogę sobie na to pozwolić. Kiedy
patrzę na 30 proc. poparcia dla PiS nadal uważam, że jest debilne" - mówi w
wywiadzie dla "Super Expressu" Piotr Tymochowicz, działacz Ruchu Poparcia
Palikota i jego doradca ds. PR.

Tymochowicz skromnie zaprzecza, jakoby stał za niespodziewanym sukcesem
partii Palikota.

"Wyraźnie podkreślmy, że jestem tylko skromnym doradcą" - zaznacza
Tymochowicz"

bit.ly/r5LAkp

2. Data: 2011-10-11 14:47:21

Temat: Re: Debilne społeczeństwo
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:1drgmknxiykx3.dlg@trenerowa.karma...
> [...]
> partii Palikota.
>
> "Wyraźnie podkreślmy, że jestem tylko skromnym doradcą" - zaznacza

Ale Cię telepie.
Tylko się nie zapluj.... Trochę dystansu ...chopie...

MK

3. Data: 2011-10-11 16:38:03

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Paź, 14:27, Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy>
wrote:
> [...]
> partii Palikota.
>
> "Wyraźnie podkreślmy, że jestem tylko skromnym doradcą" - zaznacza

Tez tak sadze, nie przypuszczalem ze wsrod rodakow az 30% wskaznik
skretynienia wystepuje. Spodziewalem sie 5-10% poparcia w wykonaniu
zdeterminowanych demencja starcza emerytow i rencistow...

4. Data: 2011-10-12 02:20:25

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message
> [...]
> wywiadzie dla "Super Expressu" Piotr Tymochowicz, działacz Ruchu Poparcia

a to akurat prawda jest. Niekoniecznie trzeba az tak z grubej rury, ale co
prawda to prawda.

i.

5. Data: 2011-10-15 18:07:12

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tez tak sadze, nie przypuszczalem ze wsrod rodakow az 30% wskaznik
> skretynienia wystepuje. Spodziewalem sie 5-10% poparcia w wykonaniu
> zdeterminowanych demencja starcza emerytow i rencistow...

A ilu mamy emerytów? ... Wystarczająco.

--
Mateusz Bogusz

6. Data: 2011-10-16 14:28:24

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1...@t...karma>,
t...@n...sieciowy says...

> [...]
> partii Palikota.
>
> "Wyraźnie podkreślmy, że jestem tylko skromnym doradcą" - zaznacza

A wyborcy PiS z Krakowa stwierdzili, że wyniki wyborów jest
efektem wyborów społeczeństwa a nie Narodu - obie strony pletą
głupoty. Czym tu się podniecać?

PF

no tak....
Moc photoshopa. Dla wszystkich wierzących w ideały, brak kurzych łapek po 50-tce, oponek i celulitu itd ;D
Polityczny homoseksualizm
obiecanki czy cacanki
To właśnie napisał Mruczek :-D