Deep Cleansing Warming Mask Avonu:((((((

1. Data: 2004-05-22 11:42:54

Temat: Deep Cleansing Warming Mask Avonu:((((((
Od: "Kalina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj postanowiłam zafundować sobie wieczór dbania o ciałko korzystając z
okazji, że zostałam sama w domku. Zrobiłam sobie pachnącą kąpiel z mnóstwem
piany i postanowiłam użyć maseczki, którą jakiś czas temu dostałam od
siostry. Nie miałam żadnych złych przeczuć, bo siostra ma skłonności do
uczuleń i już wiele kosmetyków w ten sposób po niej "odziedziczyłam" i byłam
b. zadowolona. Ale nie tym razem. Maseczka Avonu Deep Cleansing Warming Mask
to istny horror. Najpierw przez bite 10 minut usiłowałam ją wycisnąć z
tubki. Na początku nie byłam zrażona, bo w końcu tubka nie była pełna, ale
takiego oporu się nie spodziewałam. Pocieszam się, że przy okazji walki z
nią ujędrniłam sobie biust (podobno zaleca się ściskanie obu dłoni
splecionych na wysokości biustu), ale to chyba jedyny plus całej tej
sytuacji. Wreszcie się udało! Stwierdziłam, że skoro już się tyle namęczyłam
to muszę ją użyć i przystąpiłam do dzieła. Maseczka ma nazbyt zwartą
konsystencję, trudno się rozsmarowywuje i na dodatek ma się uczucie jakby
się smarowało twarz kamforą - piecze. Musiałam co chwilę zwilżać twarz, bo
inaczej uczucie pieczenia było zbyt silne. Dodam, że mam cere mieszaną i
raczej niezbyt wrażliwą. Maseczka nie była przeterminowana. Co prawda moja
buzia wygląda dzisiaj ładnie, ale ostatnio nie mam do niej zastrzeżeń, więc
nie przypisuję tego faktu działaniu tej maseczki. Podsumowując - osobiście
odradzam jej używanie.

Pozdrawiam.

Kalina

1. Data: 2004-05-23 12:19:15

Temat: Re: Deep Cleansing Warming Mask Avonu:((((((
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kalina" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
byłam
> b. zadowolona. Ale nie tym razem. Maseczka Avonu Deep Cleansing Warming

zgadzam sie w 100%, ja moja maseczke avonu wywalilam kiedy przy drugim
razie wyciskanie z tubki nie dalo efektu, przez moment zastanawialam sie czy
nie wolac meza z wałkiem i nie wycisnac jej w ten sposob :))) ale szkorda mi
bylo czasu i nerwow, wiec maseczke wywalilam ....
ale za to polecam Ci (i innym tez) maseczke firmy Biellenda nazywa sie to
peeling termiczny. Zreszta sama poczytaj: http://tinyurl.com/yrjwk
Ja uzywam tej maseczki od jakiego czasu i jestem bardzo zadowolona, mimo ze
cere mam dosc wrazliwa i problemy naczynkowe (bardzo niewielkie ale jednak)
to nic zlego mi sie nie dzieje. Nawat nie mam zbyt dlugo zaczerwienionej
twarzy, choc na ulotce jest napisane takie zaeczrewienienie moze sie
pojawiac i utrzymywac przez parenscie minut.

pozrr

1. Data: 2004-05-23 15:52:05

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki napisał/a w news:c8q4p1$mr1$1@inews.gazeta.pl:

> ja moja maseczke avonu wywalilam kiedy przy drugim
> razie wyciskanie z tubki nie dalo efektu

Ja się rozstałam z maseczką chłodzącą w mniej brutalny sposób - oddałam
koleżance. Mnie koszmarnie podrażniła. Co jak co, ale maseczki Avonu
(no nie wiem jak seria SPA) są beznadziejne.

mips

--
Zofia Rakowska
> Czy NAPRAWDE uwazasz ze TEGO rodzaju dylematy stanowia PROBLEM
> spoleczny ktorego elementem jest aborcja??
Nie rozumiem tego zdania. Ktoś z nas nie uważał na lekcjach polskiego
w szkole i coś mam wrażenie, że to nie byłam ja. (c) JoP

1. Data: 2004-05-23 16:14:03

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> Ja się rozstałam z maseczką chłodzącą w mniej brutalny sposób - oddałam
> koleżance. Mnie koszmarnie podrażniła. Co jak co, ale maseczki Avonu
> (no nie wiem jak seria SPA) są beznadziejne.

seria spa jak narazie milo sie zapowiada i nie uczula, chlodzaca natomiast
dobila mnie tym ze wogle nie czulam chlodu a zapach przyprawil mnie o
mdlosci....:)

pozdr

1. Data: 2004-05-23 17:23:39

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki napisał/a w news:c8qih4$j3c$1@inews.gazeta.pl:

> seria spa jak narazie milo sie zapowiada i nie uczula

Teraz pojawiła się maseczka błotna. W katalogu Avonu jest pachnąca
strona. O rety, makabra. Zapach jak męskiej wody toaletowej. I właśnie
dlatego jej nie zamówię.

mips

1. Data: 2004-05-23 18:14:36

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Teraz pojawiła się maseczka błotna. W katalogu Avonu jest pachnąca
> strona. O rety, makabra. Zapach jak męskiej wody toaletowej. I właśnie

no i widzisz ja sobie poszlam powachac do sklepu avonu ta maseczke i mi sie
zapach podoba. obledny jest porpostu ;) mam nadzieje ze i dzialnie bedzie
tej maseczki rownie pozytywne ;)
nie ma to jak gusta i gusciki :)

pozdr z zimnego slaska
zamarznieta M :)

1. Data: 2004-05-24 09:48:43

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kalina <k...@w...pl> napisał(a):
>Najpierw przez bite 10 minut usiłowałam ją wycisnąć z
> tubki. Na początku nie byłam zrażona, bo w końcu tubka nie była pełna, ale
> takiego oporu się nie spodziewałam.

ja po kilku próbach wyciśnięcia tej maseczki z tubki znalazłam inny sposób:
rozcięłam tubkę i przełożyłam wszystko do słoiczka po kremie - teraz po
prostu go odkręcam i mogę bez problemu wyjąć maseczkę.

>Musiałam co chwilę zwilżać twarz, bo
> inaczej uczucie pieczenia było zbyt silne. Dodam, że mam cere mieszaną i
> raczej niezbyt wrażliwą. Maseczka nie była przeterminowana.

zgadza się, maska silnie rozgrzewa i chyba trochę podrażnia, na pewno nie
nadaje się do cery naczynkowej, wrażliwej, do suchej bym też nie poleciła,
może jedynie do tłustej. ja mam mieszaną i zbyt podrażnia.

1. Data: 2004-05-31 16:39:02

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki napisał/a w news:c8qpj5$iv5$1@inews.gazeta.pl:

> no i widzisz ja sobie poszlam powachac do sklepu avonu ta maseczke
> i mi sie zapach podoba. obledny jest porpostu

A możesz go jakoś opisać? Bo może mój katalog ma pomylone pachnące
strony ;)

mips

1. Data: 2004-05-31 17:01:42

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...

> A możesz go jakoś opisać? Bo może mój katalog ma pomylone pachnące
> strony ;)

przede wszystkim jest żeśki ( rześki? jak to sie pisze? mam nadzieje ze
wiesz o co chodzi:))). czuje w tle takie blotko (albo to auto sugestia) ale
sympatyczne blotko, a sam zapach jest soczysto - slodki. nawet niewiem z
czym to skojarzyc. w czasie studiow pamietam jak pachnial mokry łupek, wiec
ten zapach jest podobny tylko ze jakby dodali jeszcze troche cytrusów,
heh, ale namieszalam :)

pozdr

Po porodzie i nie tylko - preparat na brzuch polecam
jak używać zalotki ???
stojące solarium w Gdańsku?
Odzieżowe Pole w 3mieście
zielone paznokcie :(