Deep red- pytanie

1. Data: 2004-05-19 16:58:05

Temat: Deep red- pytanie
Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie: proszę niech ktoś mi powie ile dokładnie perfum znajduje sie w
oryginalnej nieużywanej buteleczce deep red 90ml. Ja wiem, że 90ml ;-), ale jak
to się ma pojemności butelki. Czy zostaje jeakieś wone miejsce, jeśli tak to
ile.prosze niech ktoś mi odpowie.

1. Data: 2004-05-19 17:12:14

Temat: Re: Deep red- pytanie
Od: "Baby Doll" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ale jak
> to się ma pojemności butelki. Czy zostaje jeakieś wone miejsce, jeśli tak

Sprowadzma perufmy z Niemiec i wiem ze tam maja pojemnosci
30 ml
50ml
90 ml
u nas napewno jets tak samo

1. Data: 2004-05-19 17:49:35

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Baby Doll" <b...@w...pl>

>Sprowadzma perufmy z Niemiec i wiem ze tam maja pojemnosci
>30 ml
>50ml
>90 ml
>u nas napewno jets tak samo

w przerwach potrenuj czytanie ze zrozumieniem. i tak ustaw tego
Outlooka, żebyś mogła odpowiadać offline, mniej literówek zrobisz.
proszę.

an/

1. Data: 2004-05-19 20:24:30

Od: "Baby Doll" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w przerwach potrenuj czytanie ze zrozumieniem. i tak ustaw tego
> Outlooka, żebyś mogła odpowiadać offline, mniej literówek zrobisz.
> proszę.
>
> an/

Trenowac to ty sobie mozesz.
Nie chce odpowiadac offline i nie bede sobie niczego ustawiac. Czlowiek nie
jets nieomylny 2 przekrecenia i tragedia?? Jezu .....

1. Data: 2004-05-19 20:47:15

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Baby Doll" <b...@w...pl>

>Trenowac to ty sobie mozesz.

ja nie muszę.

>Nie chce odpowiadac offline i nie bede sobie niczego ustawiac. Czlowiek nie
>jets nieomylny 2 przekrecenia i tragedia?? Jezu .....

i odpowiedź nie na temat. oj tam.

no, to papa.

an/

1. Data: 2004-05-19 21:11:00

Od: "Baby Doll" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i odpowiedź nie na temat. oj tam.

nie na temat??
a ja mysle ze na temat

nauczycielka czy co?
wystaw jeszcze ocene

1. Data: 2004-05-20 06:56:57

Od: "Tusinka" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baby Doll" <b...@w...pl> napisał

> nie na temat??
> a ja mysle ze na temat

Myslenie niestety tez musisz potrenowac :(

Pozdrawiam ;P

1. Data: 2004-05-20 07:38:56

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myslenie niestety tez musisz potrenowac :(

O jak super! W koncu znalazl sie pretekst zeby sie na kims wyzyc.
Ale nie popisalyscie sie dziewczyny, jeszcze nikt nie odeslal Baby Doll do
FAQ, chyba czas to zrobic, bo przeciez to jest podstawa wiekszosci klotni
(oprocz archiwum :] ). Test na zmije rasowe zostal oblany.

Pozdrawiam serdecznie Beata

1. Data: 2004-05-20 09:29:25

Od: "K_a_s_i_a" <k...@b...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 90ml ;-), ale jak to się ma pojemności butelki. Czy zostaje jeakieś
> wone miejsce, jeśli tak to ile.prosze niech ktoś mi odpowie.

Witam,
używam tych perfum i w nowej butelce od góry było naprawdę mało wolnego
miejsca. A co się stało? Kupiłaś i myślisz, że może jest mniej niż powinno
być?
Pozdrawiam, Kasia

1. Data: 2004-05-20 11:04:00

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Baby Doll <b...@w...pl> napisał(a):

> nie na temat??

"- Proszę mi powiedzieć coś o słoniu.
- Słoń ma długą trąbę podobną do robaka. Robaki dzielą się na..."

> a ja mysle ze na temat

Nie, bez urazy, ale Ty w ogóle nie myślisz. Przynajmniej nie wykazujesz oznak.

JoP

deo do stópek Avonu- pytanie
krem dla 27-latki
Krem odżywczy na dzień