Re: Deja vu

1. Data: 2000-02-05 23:47:17

Temat: Re: Odp: Deja vu
Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@i...mps.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 5 Feb 2000, Pajonk Hfat wrote:

> Wydaje mi sie ze swiadome, kontrolowane deja vu to wlasnie przewidywanie.

Zle ci sie wydaje :-) Nie ma czegos takiego jak swiadome, kontrolowane
deja vu (hint: nie mozesz swiadomie kontrolowac procesow pamieciowych,
a tym bardziej ich zaburzen). Mozesz byc jedynie swiadom tego, ze
przed chwila go doswiadczyles.

pozdrawiam, mg

UIN: 5307148

1. Data: 2000-02-06 19:32:44

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz K. Grzeca" <m...@i...mps.com.pl> wrote in message
orre.pl...

> Zle ci sie wydaje :-) Nie ma czegos takiego jak swiadome, kontrolowane
> deja vu

A skad ty to wiesz?

> (hint: nie mozesz swiadomie kontrolowac procesow pamieciowych,
> a tym bardziej ich zaburzen). Mozesz byc jedynie swiadom tego, ze
> przed chwila go doswiadczyles.

Masz racje ze kontrolowanie zaburzen to czysta sprzecznosc, ale chodzi o
samo zjawisko. Kontrolowanie "deja vu" czy jakkolwiek to nazwiesz po tym jak
juz bedziesz umial to kontrolowac, bedziesz swiadom tego i przed i po.

Chodzi mi o to ze "deja vu" to nie koniecznie uswiadamianie sobie po fakcie
ze juz to faktycznie widziales, ale wiedzenie ze cos sie zdarzy, zanim to
nastapi i o tym tu dyskutowalismy. To ze ktos nazwal to deja vu.... coz ktos
krzeslo nazwal krzeslo.

Pajonk

Re: Deja vu
Re: czy mozliwa jest przyjazn miedzy kobieta a mezczyzna?
Re: Odp: Odp: Odp: czy mozliwa jest przyjazn miedzy kobieta a mezczyzna?
Re: Odp: Odp: czy mozliwa jest przyjazn miedzy kobieta a mezczyzna?
Re: czy mozliwa jest przyjazn miedzy kobieta a mezczyzna?