Re: : Deja vu

1. Data: 2000-02-06 15:36:46

Temat: Re: : Deja vu
Od: o...@g...pl (Vicky) szukaj wiadomości tego autora

Mariusz K. Grzeca wrote

>Mala sugestia - pomysl choc chwile i zastanow sie czy w 120dB halasie
>bedziesz w stanie w ogole uslyszec kwartet smyczkowy grajacy ppp za
>sciana budynku znajdujacego sie kilka(nascie/dziesiat) metrow od
>ciebie (pamietajac do jakich celow ewolucyjnie twoj mozg zostal
>"stworzony"). Teraz zastanow sie czy nie slyszac ich grania moglbys
>"uslyszec", ktory instrument gra w danej chwili i co bardziej istotne
>*co* gra. Teraz najtrudniejsze - odnies to do swojej powyzszej
>wypowiedzi...
>
>milego sluchania, mg.
>
>UIN: 5307148

Po pierszwsze fale towarzyszace procesom mozgowym to fale
elektromagnetyczne, a nie akustyczne, wiec mogl bys odbierac je z baaardzo
daleka. Cos na zasadzie odbiornika radiowego i fal radiowych. Wiec moglbys
np. odbierac to co odbiera ucho i przetwarza mozg jednego z grajacych (w
postaci f.elektrom.).

>(pamietajac do jakich celow ewolucyjnie twoj mozg zostal
>"stworzony"

Przecietny mozg zostal stworzony to znanych nam teraz funkcji, ale pamietaj
(zgadzajac sie z darwinizmem), ze kiedys nie byl on tez stworzony do
prostych nam obecnie takich funkcji jak sluch, czy widzenie. Wiec w
przyszlosci rowniez moze ewoluowac do takich mozliwosci jak to z powyzszych
i kazdy bedzie obdarzony takim zmyslem.

>Mala sugestia - pomysl choc chwile i zastanow sie czy w 120dB halasie
>bedziesz w stanie w ogole uslyszec kwartet smyczkowy grajacy ppp za

Nie. Przy takim poziomie dzwieku ucho mi wysiednie.

Pozdrawiam
Vicky

--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/