Deja vu?

11. Data: 2000-12-05 07:31:42

Temat: Re: Deja vu?
Od: "Piotrek. M" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kane napisał(a) w wiadomości: <90h2nn$2a$13@news.tpi.pl>...
>To kiepska teoria...
>Mi czasem (kilka razy w calym marnym zyciu) w 'pólsnie' tzn jak juz sie
>obudzilem i postanowilem sie jeszcze przespac chwilke 'widzialem', czy
snilo
>mi sie cos. Za kilka dni, tygodni, miesiecy widze to samo tzn
>slysze dokladnie ta sama rozmowe, dokladnie te same sytuacje, osoby... to
>cos wiecej niz tykanie
>zegara biologicznego... (chyba ;-)

A jaką masz pewnośc, ze to sie tobie snilo a nie jest to zludzenie
powstajace w czasie rzeczywistym. jestes jasnowidzem? O to super. A tak na
prawde to pewnosc mialbys gdybys np. zapisywal co rano swoje sny a po kilku
miesiacach gdy snione wydarzenie wystapilo, wracalbys do notatek i
stwierdzal zgodnosc.

Piotrek. M.

12. Data: 2000-12-05 07:33:38

Od: "Piotrek. M" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Piotrek. M.
misia napisał(a) w wiadomości: <90govj$46d$1@h1.uw.edu.pl>...
>ja miewam :)
>a czasami miewam tak czesto,
>ze juz nie moge sie polapac
>czy to juz bylo czy nie

A to moze byc objaw schizofrenii, ujawnia sie ona czesto w mlodym wieku..

Piotrek. M.

13. Data: 2000-12-05 13:12:59

Od: "Kempes" <k...@v...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik becik <b...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:90fuij$gae$...@n...tpi.pl...
> No właśnie, a co z deja vu? Miewacie czasem?
> Z czego to wynika?

Matrix jednak dziala... :-)

Pozdrowionka
Kempes'ik

14. Data: 2000-12-05 13:19:56

Od: "becik" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kempes" <k...@v...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik becik <b...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:90fuij$gae$...@n...tpi.pl...
> >

> Matrix jednak dziala... :-)
>
> Pozdrowionka
> Kempes'ik

Nooooooooo działa, działa i to jak?>

15. Data: 2000-12-05 20:20:59

Od: "Mateusz Szczap" <m...@s...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
m...@s...home.pl
GADU-GADU: 376798

Użytkownik Piotrek. M <p...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:90i64k$qn7$...@n...tpi.pl...

> [...]
> misia napisał(a) w wiadomości: <90govj$46d$1@h1.uw.edu.pl>...
>

> A to moze byc objaw schizofrenii, ujawnia sie ona czesto w mlodym wieku..

Myślę, że powinieneś podarować sobie takie komentarze, biorąc pod uwagę
fakt, że nie jesteś osobą, która mogłaby to oceniać. A jeśli nawet
to nie posiadając tyle informacji i informować o tym publikę.

--
m...@s...home.pl
GADU-GADU: 376798

16. Data: 2000-12-05 20:55:19

Od: "Kane" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kilku
> miesiacach gdy snione wydarzenie wystapilo, wracalbys do notatek i

Nie, nie jestem jasnowidzem (a szkoda...)
Wiele ludzi ma takie 'przewidzenia' jak ja...
Zresztą ja (prawie) nigdy nie pamiętam co mi się śniło :-( (a wiem że śnimy
zawsze)
Pozdro-wionka.
-KANE-

17. Data: 2001-01-10 00:15:51

Od: g...@r...pl (Milosz) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 4 Dec 2000 12:19:40 +0100, "becik" <b...@p...fm> wrote:

>No właśnie, a co z deja vu? Miewacie czasem?
>Z czego to wynika?
---
A ja znam prosta teorie. A najprostsze sa najlepsze. :o)

1) W mozgu od czasu do czasu odbywaja sie samoistne wyladowania
(patologiczne wywoluja np. padaczke). W roznych miejscach. To fakt.

2) W mozgu jest miejsce, ktore odpowiada za wrazenie "to juz
widzialem/am". miejsce to uruchamiane jest wtedy, gdy slad pamieciowy
pokrywa sie odpowiednio z aktualnie percepowanym zjawiskiem.

3) wystarczy wyladowanie spontaniczne w tym obszarze mozgu, zeby
powstalo deja vu - czyli myslimy "to juz widzialem", bez wzgledu na to
co sie dzieje.

Proste, nie?

Pozdro
:o)