Depilacja laserowa - golenie: dla faceta

1. Data: 2009-11-07 18:26:11

Temat: Depilacja laserowa - golenie: dla faceta
Od: "Nina" <n...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.

Mam takie nietypowe chyba pytanie. Mój mężczyzna ma bardzo mocny zarost.
Pracuje z ludźmi, więc czasami musi się nawet golić 2 razy dziennie. Poza
tym, że to męczące, to w dodatku często ma podrażnienia skóry po goleniu.

Zastanawiam się czy jest coś takiego jak depilacja laserowa dla mężczyzn, w
sensie "laserowego golenia" brody? Słyszałam jakieś plotki na ten temat, ale
nic konkretnego. Podobno działa to w ten sposób, że przez kilka miesięcy nie
trzeba się golić bo włosy nie odrastają.

Czy któraś z Szanownych Forumowiczek (albo nawet Szanownych Forumowiczów) wie
coś więcej na ten temat? A może któraś z Was ma bezpośrednie doświadczenia
(znaczy jej facet :)) ? Będę wdzięczna za jakieś informacje w temacie.

Nina

2. Data: 2009-11-12 13:57:05

Temat: Re: Depilacja laserowa - golenie: dla faceta
Od: miffy <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nina pisze:
> [...]
> coś więcej na ten temat? A może któraś z Was ma bezpośrednie doświadczenia
> (znaczy jej facet :)) ? Będę wdzięczna za jakieś informacje w temacie.

Ja powiem tylko tyle, że jak kiedyś chodziłam na zabiegi depilacji
laserowej (na szczęście już nie muszę :) ) to facet okładający twarz
lodem po zabiegu nie był widokiem unikatowym ;)
To taki sam zabieg dla kobiet jak i dla facetów, oni najczęściej usuwają
właśnie włosy z twarzy, pleców i klaty.

3. Data: 2009-11-13 22:59:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Nov 2009 14:57:05 +0100, miffy napisał(a):

> (...)
> To taki sam zabieg dla kobiet jak i dla facetów, oni najczęściej usuwają
> właśnie włosy z twarzy, pleców i klaty.

No ale to podobno tylko kulturyści... Choć nie powiem, mnie też żal TŻta,
który po porannym goleniu już po południu nie nadaje się na wieczorne
wyjście czy inne tam, te no... i znowu musi się oskrobać... A w dodatku ma
okropnie twardy zarost, tak że nie ma przeproś, golenie musi się odbyć jak
należy, z gorąca wodą i mydłem, nie tam myzianie jakieś... A już
elektryczna maszynka do golenia to w ogóle odpada, za słaba - niedokładnie
i za wysoko goli takie twarde włosy.
--

Ikselka.

4. Data: 2009-11-16 19:17:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Nov 2009 14:57:05 +0100, miffy napisał(a):

> ak i dla facetów, oni najczęściej usuwają
> właśnie włosy z twarzy, pleców i klaty.

O ile nie "kręcą" mnie specjalnie włosy na męskim korpusie, to jednak
ładnie ogolony zarost na twarzy i włosy na przedramionach męskich - TAK,
więc nie wiem, po co oni sobie je usuwają, jeśli nie są kulturystami :-)
--

Ikselka.

5. Data: 2009-11-16 19:36:12

Od: jilet <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lis, 20:17, XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> ładnie ogolony zarost na twarzy i włosy na przedramionach męskich - TAK,
> więc nie wiem, po co oni sobie je usuwają, jeśli nie są kulturystami :-)

A mnie kęcą...wow 8-) maxa ;)))
I tez nie wiem, ale to kewstia gustu i samoakceptacji.
___
Iza

6. Data: 2009-11-16 19:43:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Nov 2009 11:36:12 -0800 (PST), jilet napisał(a):

> A mnie kęcą...wow 8-) maxa ;)))

Tzn te na korpusie?
Wierzę, mnie jednak nie. Tylko ręce, twarz i nogi. Może po prostu się
uwarunkowałam na jednym przykładzie ;-)

> I tez nie wiem, ale to kewstia gustu i samoakceptacji.

Albo akceptacji ich kobiet ;-)

--

Ikselka.

7. Data: 2009-11-17 06:26:57

Od: miffy <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> O ile nie "kręcą" mnie specjalnie włosy na męskim korpusie, to jednak
> ładnie ogolony zarost na twarzy i włosy na przedramionach męskich - TAK,
> więc nie wiem, po co oni sobie je usuwają, jeśli nie są kulturystami :-)

Jak to po co? :D Bo są jeszcze dziewczyny takie, jak ja, które uważają,
że zarost na twarzy jest fuj, zawsze i wszędzie ;)
Choć do przedramion sie zgodzę, łyse dziwnie wyglądają :)

8. Data: 2009-11-17 12:07:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Nov 2009 07:26:57 +0100, miffy napisał(a):

> Jak to po co? :D Bo są jeszcze dziewczyny takie, jak ja, które uważają,
> że zarost na twarzy jest fuj, zawsze i wszędzie ;)

U faceta??? Delikatnie podgolony na odpowiednią długość, taki leciutko
drapiący jest super, tudzież ewentualnie piękna broda. Wąsów nie cierpię -
zawsze sobie wyobrażam, jak maczają im się w zupie... Błeee...

> Choć do przedramion sie zgodzę, łyse dziwnie wyglądają :)

owszem.

--

Ikselka.

9. Data: 2009-11-17 12:17:25

Od: jilet <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Lis, 13:07, XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> drapiący jest super, tudzież ewentualnie piękna broda. Wąsów nie cierpię -
> zawsze sobie wyobrażam, jak maczają im się w zupie... Błeee...

lol buhahahahaha wąsy mi się kojarzą z takimi zasmarkanymi farfoclami
pod nosem.
Taaa umaczane w zupie i innych bakteriach fiuuuu :/
Nienawidzę zarostu 1,2 dniowego, drapie i wybija wszelkie głupoty z
głowy
____
Iza

10. Data: 2009-11-17 13:13:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Nov 2009 04:17:25 -0800 (PST), jilet napisał(a):

> lol buhahahahaha wąsy mi się kojarzą z takimi zasmarkanymi farfoclami
> pod nosem.

...i z tabaką :-D

> Taaa umaczane w zupie i innych bakteriach fiuuuu :/
> Nienawidzę zarostu 1,2 dniowego, drapie i wybija wszelkie głupoty z
> głowy

Owszem, taki "na dziko" jest mało seksowny, ale moda na dwudniowy w wersji
"usystematyzowanej" niektórym panom służy - byleby nie mieli cech semickich
w rysach twarzy, bo wtedy totalna porażka. //już widzę, jak się harpie
rzucają na mnie w kwestii antysemityzmu...

--

Ikselka.

Promocja: Nuxe za dwa produkty gratis nuxe woda miceralna 100ml
PROMOCJA - przedluzanie i zageszczanie rzes we Wroclawiu
Rada na szybką regenerację organizmu
Co zrobić z zółtymi zębami ?
Wory pod oczami!