Depilacja okolic bikini

1. Data: 2003-06-11 11:21:19

Temat: Depilacja okolic bikini
Od: "Lady M" <l...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale byłam wczoraj inteligentna, aż głupio się przyznać! Zamiast iść do
kosmetycznego i jak rozsądna osoba kupić sobie krem do depilacji, to ja się
wygoliłam. Nie muszę chyba mówić, jak ja się dziś czuję? Co sił w nogach
pobiegłam rano do sklepu i kupiłam krem do depilacji okolic bikini (i
twarzy) Strep. Nie wiem, czy depiluje dobrze, ale czuję ulgę. :) Macie może
jakiś pomysł czym mam sparować podrażnienia? Na razie używam oliwki dla
dzieci Johnsona, ale może znacie coś lepszego?

Pozdrawiam,
Lady M
*niecałkiem rozsądna*

1. Data: 2003-06-11 11:43:50

Temat: Re: Depilacja okolic bikini
Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakiś pomysł czym mam sparować podrażnienia? Na razie używam oliwki dla
> dzieci Johnsona, ale może znacie coś lepszego?

Moja kolezanka uzywa masci z antybiotykiem Bactroban lub Baneocin, obie na
recepte (30zl). Ale moja siostra co jest lekarzem twierdzi ze antybiotyki
nalezy zmieniac coby wstretne bakterie za szybko sie nie uodpornily i poleca
tanszy plyn bodajze Neomycin (mam nadzieje ze nie pomylilam), tez na
recepte. Przed i po depilacji czy goleniu warto tez skore przetrzec
spirytusem, no i golarke czy depilator tez trzeba zdezynfekowac.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-06-11 12:12:16

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
się
> wygoliłam. (...) Macie może
> jakiś pomysł czym mam sparować podrażnienia?
Bardzo dobry i nieinwazyjny jest Sudocrem. Dostaniesz go w każdej aptece,
cena do przełknięcia (dawno nie kupowałam bo starcza na baaardzo długo, ale
chyba koło kilkunastu zł). Lekko wysusza i dezynfekuje, nie uczula, a jest
bardzo delikatny, bo jego głównym przeznaczeniem są pupy niemowlaków ;)
Warto cieniutko się nim smarować po każdej depilacji bikini i pach.
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2003-06-11 13:10:34

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo dobry i nieinwazyjny jest Sudocrem. Dostaniesz go w każdej aptece,

Albo prawie to samo pod nazwą maść cynkowa - jeszcze tańsze, kosztuje
grosze.
Zawsze stosuję po depilacji róznych okolic, które lubią się "podrażniać".
O.

1. Data: 2003-06-11 19:24:07

Od: "lena" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pobiegłam rano do sklepu i kupiłam krem do depilacji okolic bikini (i
> twarzy) Strep. Nie wiem, czy depiluje dobrze, ale czuję ulgę. :

Czy mozesz powiedziec cos wiecej o tym kremie??
Dokładna nazwa i przyblizona cena??
Z gory dziekuje:))
Pozdrawiam:)

1. Data: 2003-06-12 08:19:35

Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Albo prawie to samo pod nazwą maść cynkowa - jeszcze tańsze, kosztuje
> grosze.
> Zawsze stosuję po depilacji róznych okolic, które lubią się "podrażniać".
Dziękuję z całego serduszka za tą radę!!! Wybrałam ją, jako że była
najtańsza i najłatwiejsza do zrealizowania. Kupiłam maść cynkową za 1,65 zł,
posmarowałam się i jest super!

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-06-12 08:25:44

Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lena" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy mozesz powiedziec cos wiecej o tym kremie??
Coś więcej: krem o nazwie Strep do twarzy i okolic bikini z rumiankiem.
Napisali Extra Mild. Tubka 75 ml, ale na opakowaniu napisali "30% gratis".
:) Zapach raczej "depilacyjny", ale nie jakoś specjalnie intensywny. Ze
szpatułką, ładnie się rozprowadza. Niestety nie wiem najważniejszego, jak
depiluje. Jednakże na pewno nie podrażnia, skoro przeżyłam już z lekko
podrażnioną skórą wcześniej.

> Dokładna nazwa i przyblizona cena??
Nazwa powyżej. Ja kupiłam w Krakchemii (Kraków), ale myślę, że można znaleźć
i w Rosmmannie lub Naturze. Cena niecałe 11 zł, czyli że zdaje się, że
tańsze od Veet'a.

> Z gory dziekuje:))
Proszę. :)

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-06-12 08:25:44

Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

i w Rosmmannie lub Naturze. Cena niecałe 11 zł, czyli że zdaje się, że

Proszę. :)

Pozdrawiam,
Lady M

pa, pa na troche i folacyna