Depilator Philips Satin-Ice

1. Data: 2002-08-27 08:25:59

Temat: Depilator Philips Satin-Ice
Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Czy możecie podzielić się uwagami i wrażeniami z używania powyższego?

--
Seva --> GG#788049 --> http://www.seva.sotiko.pl/ [Moja strona]
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279 [Moje aukcje]

1. Data: 2002-08-27 08:32:36

Temat: Re: Depilator Philips Satin-Ice
Od: "Asia Slocka" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva"
> Czy możecie podzielić się uwagami i wrażeniami z używania powyższego?

Ja wiem że znowu trochę nie na temat, ale tylko trochę.
IMO żaden depilator nie umywa się do wosku u kosmetyczki.
Depilatorem nie uda Ci się tak szybko i dokładnie. A co do
konkretnego modelu satin-ice: czy to nie chodziło o to by zmniejszyć
ból? To raczej nie warte ceny: boli tylko na początku, potem już
w ogóle. Depilacja to dla mnie teraz miłe łaskotanie :-)
Asia Słocka
GG 2472321

1. Data: 2002-08-27 08:42:12

Temat: Który depilator jest najlepszy?
Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Asia Slocka <a...@n...pro.onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> Depilatorem nie uda Ci się tak szybko i dokładnie.

Ja tam nic sobie nie depiluje i nie zamierzam. :-)

> A co do
> konkretnego modelu satin-ice: czy to nie chodziło o to by zmniejszyć
> ból?

Chyba tak.

> To raczej nie warte ceny: boli tylko na początku, potem już
> w ogóle. Depilacja to dla mnie teraz miłe łaskotanie :-)

OK. To który depilator jest najlepszy?

--
http://uczta.vege.pl/ [Uczta Wegetariańska]

1. Data: 2002-08-27 08:43:54

Temat: Re: Który depilator jest najlepszy?
Od: "Asia Slocka" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva"
> OK. To który depilator jest najlepszy?
Nie wiem, mam tylko jeden i jest taki sobie, ale nie przepłacajcie
za funkcję która służy tylko chwilkę.
DLaczego upierasz się przy depilatorze, można wiedzieć? :-)
Asia Słocka
GG 2472321

1. Data: 2002-08-27 09:00:01

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

> DLaczego upierasz się przy depilatorze, można wiedzieć? :-)

To ma być prezent-niespodzianka. Przecież wosku nie kupię. :-)

1. Data: 2002-08-27 09:12:47

Od: "Asia Slocka" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva"
> To ma być prezent-niespodzianka. Przecież wosku nie kupię. :-)

Aa, to przepraszam:-)
W takim razie nie bardzo pomogę.
Ps. Upewniłeś się że ten kto ma być obdarowany chce?
Ps2. Można wykupić wizytę z woskiem ;-)) (hehe ;-)))
Asia Słocka
GG 2472321

1. Data: 2002-08-27 09:20:06

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

> Ps. Upewniłeś się że ten kto ma być obdarowany chce?

Tak. Do tej pory goliła nogi maszynką i nie wyglądało to najlepiej, bo
dziwczyna ma dość wrażliwą skórę.

> Ps2. Można wykupić wizytę z woskiem ;-)) (hehe ;-)))

Ile to kosztuje i na jak długo wystarcza?

1. Data: 2002-08-27 09:32:38

Od: "Asia Slocka" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva"
> Tak. Do tej pory goliła nogi maszynką i nie wyglądało to najlepiej, bo
> dziwczyna ma dość wrażliwą skórę.
To IMHO tym bardziej. W gabinetach wysmarują "czymś" przed i po,
tak że podrażnienie (wielkie czerwone wypukłe kropy) które u mnie
po depilatorze trwało okolo 1.5 doby tam w ogóle nie występuje.
No i jest dokładniej.

> Ile to kosztuje i na jak długo wystarcza?
To zależy od gabinetu i części ciała. Na przykład w Ives Rocher
za łydki 45, pachy (nie boli tak jak się spodziewałam, prawie w ogóle:-))
25, bikini (boli dużo bardziej niż się spodziewałam, ale podobno tylko
2-3 pierwsze wizyty) 35 zł.
Asia Słocka
GG 2472321

1. Data: 2002-08-27 09:48:02