Depresja

11. Data: 2008-06-26 11:59:35

Temat: Re: Depresja
Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
news:g3qvtt$jt5$3@inews.gazeta.pl...
> tam poczytaj o cynku, magnezie, jodzie (niedoczynność tarczycy) i omega 3,
> zła dieta która doprowadza do niedoboru tych składników z reguły kończy
> się depresją.
> Nie mówię oczywiście, że każda depresja to efekt niedoborów któregoś z
> tych składników, ale warto się temu przyjrzeć.

Moim zdaniem tak właśnie może być.

12. Data: 2008-06-26 12:07:35

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fraglin" <j...@k...pl> napisał w wiadomości
> Co za bzdury....!
> Wilicki - cynk, magnez, jod.... bzdury. Gdyby to było takei proste
> wystarczyłby kompleks witamin i nie byłoby depresji na świecie.
> Kolego... udaj się do psychiatry, dostaniesz antydepresant,
> najprawdopodobniej SSRI (nie polecam mirtazapiny i trójpierścieniowych bo
> się po tym tyje), po 3 tygodniach zaczniesz czuć się szczęśliwy (przy
> dobrych wiatrach) i uodporniony na smutek... Leki przeciw smutkom zażywa
> kilkadziesiąt milionów ludzi na świecie, i sa zadowoleni :))))) Duuuużo
> zdrowia...

To mi się podoba - "wystarczyłby kompleks witamin i nie byłoby depresji na
świecie".
Jeśli tarczyca źle pracuje z braku jodu w pożywieniu, to należy ten stan
naprawić.
Ale to jest oczywiście "głupie". Mądrzejsze jest co innego: przyćpaj, a
będziesz szczęśliwy.
Duuuużo zdrowia życzę, mimo wszystko...

13. Data: 2008-07-13 16:10:29

Od: "Pawel" <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za rady i zgadza sie chyba mimo dobrego odzywiania niedobor
magnezu.Gdy zaczalem brac tabletki z magnezem minelo wszystko.

14. Data: 2008-07-13 22:36:13

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel wrote:

> Dziekuje za rady i zgadza sie chyba mimo dobrego odzywiania niedobor
> magnezu.Gdy zaczalem brac tabletki z magnezem minelo wszystko.

jaki miły post po miesiącach :D Ale fajnie się dowiedzieć, że miało się
rację. I cieszę się, że pomogło.

co to moze byc ??
drzenie miesni po wysilku fizycznym
Czy musi bolec ?
apap tez dziala przeciwzakrzepowo jak aspiryna ?
Czy sól fizjologiczna może być szkodliwa?