Re: Depresja. Co robic?

1. Data: 2004-02-25 14:02:35

Temat: Re: Depresja. Co robic?
Od: "Arystokrates" <columbineNOSPAM@.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@p...google.c
om...
: Czesc.
: Mam od 3 miesiecy problemy ze zdrowiem. Odbijam sie od roznych
: specjalistow jak pileczka ping-pongowa. Zaden nie wie co tak do konca
: mi jest i zrzuca to na barki kolejnego specjalisty. Oprocz tego lekarz
: POZ zdiagnozowal u mnie nerwice i depresje. Jakos nie bardzo wierze,
: ze wszysto sie da tym wyjasnic. Ale czesc objawow moze i tak. Mam
: wizyte u psychiatry za 3 tygodnie. Powiem szczerze, ze sie boje
: dzialania lekow antydep. na mnie.
: Bralem przez 2 dni efectin ale po nim czulem sie jeszcze gorzej
: (mdlosci, drzenia konczyn, sennosc i splatanie).
: Isc czy nie isc, brac czy nie brac?

Isc, koniecznie. Jak Ci nie podpasuje isc do innego. Na efekty lekow
antydepresyjnych trzeba czekac MINIMUM miesiac. Przez pierwszy tydzien moga
sie pojawiac skutki uboczne, ktore mina, w moim przypadku byla to sennosc i
chodzilem otepiony przez pare dni. Jak dostaniesz recepte na nowy lek, to
koniecznie zapytaj jakie skutki uboczne moga wystepowac, przez jaki czas i
przyjmuj zgodnie z zaleceniem. Zdiagnozowana depresja i nerwica to nie jest
zabawa, nie wolno tego lekcewazyc, bo jak olejesz to teraz, to pozniej
bedziesz mial na serio klopoty.
Zreszta, na zdrowiu (szczegolnie psychicznym) nie warto oszczedzac, wyloz
troche kasy i idz do prywatnego psychologa, najlepiej polecanego przez
innych, na kilka wizyt i wtedy dopiero bedziesz mial dobre spojrzenie na
sprawe. Szczerze mysle, ze dobrze byloby zdecydowac sie na psychoterapie,
jako wsparcie dla lekow.

Pozdrawiam.