Depresja zimowa?

21. Data: 2002-01-03 14:19:13

Temat: Re: Depresja zimowa?
Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Karolina" <k...@b...wroc.pl> wrote in
news:a11mn5$1gl$1@opat.biskupin.wroc.pl:
> Dzieki Krzysztof za wsparcie bo juz zaczelam sie zastanawiac nad
> zmiana diety bo to niechybnie by mi poprawilo charakter....(na mniej
> zlosliwy rzecz jasna)
Przeciw złośliwości najlepsza jest dieta optymalistyczna (złożona z
Optymalnych, pod postacią rozmaitych smacznych (i tłustych) kąsków).
----------------
Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

22. Data: 2002-01-03 23:45:35

Od: "Sabinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina" <k...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> dziecku z mukowiscydoza?
(...)
> zadna dieta tu nie pomoze .

Karolinko, pewnie - trudno uwierzyc, aby jakas dieta mogla wyleczyc z
ciezkich chorob.
Ale pomimo, ze nie wiem co to jest ta muko... jestem pewna, ze jest roznica
czy np. dziecko pije zdrowe mleko od krowy, czy tez jakies tam straszne
sproszkowane. I ze jest roznica dla mnie, czy sie odzywiam zdrowo, czy
hamburgerami. Choc raczej nie mam prawdziwej depresji.
Sabinka.

Ps. Tnijcie troche, prosze...

--
Gdzie chcesz pojechac?
http://binia.tagi.com.pl/

23. Data: 2002-01-04 01:10:34

Od: "PiotrMx" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karolina <k...@b...wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a11m44$b7$...@o...biskupin.wroc.pl...

> [...]
> zdrowie ale zapewniam cie ze nie jest to lek na wszystko.Co zaproponujesz
> dziecku z mukowiscydoza?boczek?Na zapalenie ucha srodkowego rosol?depresja
> jest bardzo powazna choroba wymagajaca czesto hospitalizacji i zadna dieta
> tu nie pomoze .
> Mozliwe ze to nic trudnego byc sarkastycznym ale zapewniam cie ze trudniej
> jest udzielic fachowej porady ( jak zapewnie zauwazylas ze nikt z lekarzy
> sie tu nie wymadrza i wszyscy staraja sie pisac jasno i zrozumiale dla
> innych) a nie w wystukuja w kolko dieta optymalna i dieta optymalna.....

Dyskusja nie ma tu sensu. Licza się fakty. Jezeli dieta optymalnych jest tak
wspaniała to ewolucja sprawi, że ich geny za kilka-kilaknaście pokoleń
opanuja ziemię. I wtedy rusza w kosmos aby przekonywac kolejnych
niewiernych. Chyba, że dieta nie wpływa na na płodność. ale w to mi sie nie
chce wierzyć. Przecież dobra jest na wszystko.

Pozdrawiam

PiotrMx

24. Data: 2002-01-04 07:55:10

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"PiotrMx" <p...@b...pl> wrote in news:a12vfg$jk9$1@news.tpi.pl:
> Dyskusja nie ma tu sensu. Licza się fakty. Jezeli dieta optymalnych
> jest tak wspaniała to ewolucja sprawi, że ich geny za kilka-kilaknaście
> pokoleń opanuja ziemię.
Myślę, że w tym czasie Ziemia przemieni się w kulę złożoną z ciał
optymalnych, rozszerzającą się z szybkością światła.

Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

25. Data: 2002-01-04 19:53:31

Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy np. dziecko pije zdrowe mleko od krowy, czy tez jakies tam straszne
> sproszkowane. I ze jest roznica dla mnie, czy sie odzywiam zdrowo, czy

Calkowicie sie z toba zgodze Sabinko - prawidlowe odzywianie ma fundamentalne
znaczenie dla zdrowia. I to nie tylko fizycznego, ale i psychicznego (zreszta -
co to za rozroznienie - zdrowie jest jedno)

pozdrawiam
Kalina

26. Data: 2002-01-04 20:54:21

Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NakaiSuzuki" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> wrote in

> Dla wyjaśnienia dodam, że o ile wpływ d.o. na zdrowie fizycznie jest
> nieznany (zwolennicy są przeciwni wykonywaniu stosownych doświadczeń,

A gdzie taką plotkę usłyszałeś? Jest raczej odwrotnie, ludzie na tej diecie
zdrowieją z tzw. nieuleczalnych chorób i wręcz większość z nich, po takich
doswiadczeniach jest oburzona, że np. tak łatwo wyleczyć cukrzycę, astmę,
zapobiec ucięciu nogi z powodu Buergera itd. itd. i chętnie tym badaniom by
się poddała.

To oficjalne medyczne autorytety unikają nas jak ognia i najlepiej to
wprowadzać ludzi w błąd, np. na grupie dyskusyjnej, prawda?

A że to brzmi fantastycznie, to się zgadzam i Twój wyrok diagnostyczny
w tym momencie niewielkie ma dla mnie znaczenie. Czysta manipulacja
czytającymi.

A może to Tobie przytrafiła się psychoza dwubiegunowa i dlatego tak opacznie
rozumiesz i piszesz , nie wspomnę o kaleczeniu polskiego słowa pisanego...

> chociaż zapewniają, że d.o. powoduje chudnięcie i tycie - w zależności od
> potrzeby, leczy chorobę św. Wita, miażdżycę i parchy), to oczywisty,
> przynajmniej dla czytelników p.s.m., jest wpływ na psychikę. Z całą
> pewnością d.o. podowuje obniżenie krytycyzmu, radykalne podniesienie
> samooceny, utratę zdolności rozumienia argumentów i inne deficyty.

Nawzajem.

Krystyna *Opty*

27. Data: 2002-01-07 18:56:08

Od: "Sabinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> doswiadczeniach jest oburzona, że np. tak łatwo wyleczyć cukrzycę, astmę,
> zapobiec ucięciu nogi z powodu Buergera itd. itd.

Jeszcze nie wiem, co to "dieta optymalna", moze sie tym zainteresuje.
Ale przez 5 lat nie jadlam miesa, zamiast tego duzo kasz, warzyw itp.
Przedtem mialam pare wiekszych i mniejszych dolegliwosci, moze nie
"nieuleczalnych", ale nie wyleczanych przez lekarzy.
W ciagu tych 5 lat nasilenie i czestotliwosc dolegliwosci stopniowo
zmniejszaly sie, pewnie wogole by minely, gdyby okolicznosci nie sklonily
mnie do powrotu do typowego miesnego odzywiania sie.

Wiec prosze nie mowic, ze dieta nie moze wyleczyc.

Sabina.

--
www.telekomunikacja.any.pl

28. Data: 2002-01-08 07:44:31

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A, jeszcze jedna cecha typowa dla wyznawców d.o.: całkowity brak odporności
na kpiny i brak śladowego nawet poczucia humoru. Pewnie wynika z tego
samego co przekonanie o całkowitej skuteczności d.o.. Zgadnijcie, koteczki,
jaka to cecha...

----------------
Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

29. Data: 2002-01-08 16:00:51

Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A, jeszcze jedna cecha typowa dla wyznawców d.o.: całkowity brak
odporności
> na kpiny i brak śladowego nawet poczucia humoru.

Oooo... wypraszam sobie, ślady poczucia humoru, nawet dość spore, są do
sprawdzenia na świeżutkiej, acz już bardzo pozytywnie odbieranej grupie <
pl.misc.dieta> ,
więc z tymi diagnozami się tak nie rozpędzaj ; )))

To raczej na tej grupie jest dość smutno i mało optymistycznie, co mnie nie
dziwi - bardzo mało lekarzy i mnóstwo pacjentów,
jak w przychodni : (

A poza tym żart zaznacza się zwyczajowo np." ; ) ",
a nie kwadracikami i innymi krzaczkami : (
wtedy wiadomo, że ktoś się uśmiecha, przymruża oko, bądź jest zdegustowany
: (

Pewnie wynika z tego
> samego co przekonanie o całkowitej skuteczności d.o.. Zgadnijcie,
koteczki,
> jaka to cecha...

No jaka : ) ...pieseczku : )

Krystyna

30. Data: 2002-01-09 07:56:10

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> wrote in
> [...]
> a nie kwadracikami i innymi krzaczkami : (
> wtedy wiadomo, że ktoś się uśmiecha, przymruża oko, bądź jest

Na sama która powoduje konieczność oznaczania żartów. I niezdolność do
wyłapywania cytatów. I parę jeszcze innych niezdolności.
Mimo wszytko pozdrawiam.

Krzysiek, FEBP
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

Koło ginekologiczne
spotkanie
Falck
7 alternatyw dla EBM. Było: Walka o LEP...
Hamowanie objawow Alzheimera oraz leczenie?