Depresje są nieuleczalne i już!

1. Data: 2003-07-27 09:05:43

Temat: Depresje są nieuleczalne i już!
Od: "Kenton R." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Złe nastroje, tzw. depresje sezonowe są uleczalne, często
same przechodzą, a
Depresje - jako choroby (psychozy ) są nieuleczalne - to
tylko mit i okłamywanie pacjentów po to, aby sprzedać
kolejny lek, aby zaliczyć kolejnego pacjenta! Depresja
zawsze powróci A koniec zawsze taki sam.
W uleczalność depresji wierzą tylko naukowcy i teoretycy,
którzy dobrze że są. Fajnie, że mają tyle teorii, aż robi
się weselej. Na szczęście, z tym można żyć - tfu, wegetować
i przez kolejne lata cieszyć się, że stan się poprawia.
Ciekawe co na to teoretycy i praktycy....

1. Data: 2003-07-27 09:17:31

Temat: Re: Depresje są nieuleczalne i już!
Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kenton:
> Ciekawe co na to teoretycy i praktycy....

Jako teoretyk musze Cie zapewnic iz nieuleczalnosc
depresji ('...jako choroby...') jest takze faktem naukowym.

Czarek

1. Data: 2003-07-27 09:28:53

Od: "xris" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl>
napisał w wiadomości news:bg058d$1gf$1@news.onet.pl...

> Jako teoretyk musze Cie zapewnic iz nieuleczalnosc
> depresji ('...jako choroby...') jest takze faktem naukowym.

hmm... zaczynam powoli rozumieć słowa JeTa w innym wątku...
cóż to za nauka tak twierdzi?

Pozdrowienia,
xris

1. Data: 2003-07-27 09:34:46

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

xris:
> cóż to za nauka tak twierdzi?

Wydaje mi sie ze psychiatria.

Czarek

1. Data: 2003-07-27 10:15:56

Od: Marsel <Marselon@p_czta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kenton R.:
> [...]
> tylko mit i okłamywanie pacjentów po to, aby sprzedać
> kolejny lek, aby zaliczyć kolejnego pacjenta! Depresja

Jaki bylby cel takiego oklamywania?
Wez pod uwage to ze wiekszosc powaznie chorych pacjentow jest
utrzymywnych przez spoleczenstwo, nawet leki sa refundowane.
Jak myslisz - dlaczego w przypadku chorob nieuleczalnych nie okłamuje
sie pacjentow a w tej (rzekomo) tak?

--
Marsel

1. Data: 2003-07-27 10:27:53

Od: "xris" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl>
napisał w wiadomości news:bg0668$33a$1@news.onet.pl...

> Wydaje mi sie ze psychiatria.

trafnie to ująłeś: "wydaje mi się" :-)

Pozdrawiam
xris

1. Data: 2003-07-27 10:44:54

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

xris:
> trafnie to ująłeś: "wydaje mi się" :-)

W kazdym razie wiem, ze w Stanach
jest tak jak napisalem. :)
W Polsce - nie wiem, ale wydaje mi sie
ze takze. ;)

Czarek

1. Data: 2003-07-27 10:55:19

Temat: Odp: Depresje są nieuleczalne i już!
Od: "Kinga Macyszyn" <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie - lepiej nie leczyć, skoro nieuleczalne.
Może samo przejdzie :PPP

Na urlopie ale w mieście

1. Data: 2003-07-27 10:56:07

Od: "xris" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl>
napisał w wiadomości news:bg0a9n$a7h$1@news.onet.pl...

> W kazdym razie wiem, ze w Stanach
> jest tak jak napisalem. :)
> W Polsce - nie wiem, ale wydaje mi sie
> ze takze. ;)

No to podziel się źródłem swojej wiedzy! :-)

xris

1. Data: 2003-07-27 11:17:45

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

xris:
> No to podziel się źródłem swojej wiedzy! :-)

Wiec, ogladalem w tv material pokazujacy m.in. pewna pania
zawodowo leczaca depresje (USA) ktora _jest_ chora na depresje
i wynikalo z niego ze:
1) depresja jest choroba psychiczna (w USA),
2) to choroba calkowiecie nieuleczalna (choruje sie do konca swych dni),
3) w zwiazku z powyzszym czesc srodowiska (w USA) jednoznacznie
neguje mozliwosc skutecznego zajmowania sie leczeniem depresji przez
osoby chore na depresje (tzn w takich przypadkach - zdolnosc do wykonywania
zawodu tej konkretnie lekarki, pomimo znakomitych wynikow w leczeniu,
jest pernamentnie podwazana przez jej kolegow i kolezanki),
4) ....

W materiale tym prezentowano interesujace informacje z zakresu wiedzy
_naukowej_ zawiazanej z chorobami psychicznymi.

Mam nadzieje ze te wyjasnienia wyczerpuja poziom Twojej 'ciekawosci'
w zakresie mojej niekompetencji. ;DDD

Czarek

radość życia - re: :-)
Postawa
jaka funkcja w spss
[OT] Zycie
[OT] coś najsilniejszego na uspokojenie i lęk