Dermacol - gdzie w Warszawie?

1. Data: 2004-06-28 13:16:28

Temat: Dermacol - gdzie w Warszawie?
Od: "4maleena" <f...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jako że na jutro zaplanowałam bieganie po mieście i kupowanie rzeczy
różnych, niekoniecznie potrzebnych, aczkolwiek mających za zadanie poprawić
mi nastrój zwracam się do Was z pytaniem: gdzie kupię podkład kryjący
Dermacol? Nie chcę zamawiać z Esentii jednego podkładu, poza tym chciałabym
dobrać kolor. Widziałyście może go gdzieś? Jakaś apteka, drogeria,
cokolwiek?
pzdr
For

1. Data: 2004-06-28 14:12:23

Temat: Re: Dermacol - gdzie w Warszawie?
Od: "Vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "4maleena" <f...@g...peel> napisał w wiadomości
> [...]
chciałabym
> dobrać kolor. Widziałyście może go gdzieś? Jakaś apteka, drogeria,

nie wiem czy okolice ci pasuja
ale ja kupilam go kiedys pod hala marymoncka, w takim przejsciu podziemnym
w takim jakby sklepiku z kosmetykami,
ale do ktorego sie nie wchodzi - panienka (albo pan) z okienka

pozdrawiam
ps. imho nie nadaje sie on za bardzo do takiej skory, hmmm, nie wiem jak to
napisac, ....ktora ma wyrazne "platki", "luski" - chodzi o to ze skora
wyglada tak jakby sie mialo przesuszona buzke i troche schodzaca skore.
ciezko to wyjasnic, mysle ze to kwestia budowy naskorka - ja mam raczej
tlustawa cere, a po posmarowaniu sie niektorymi podkladami (minn. dermacol)
wygladam jakby schodzila mi skora - a tak nie jest.
(sorka, troche sie rozpisalam)

1. Data: 2004-06-28 16:38:37

Od: "4maleena" <f...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vika" <v...@g...pl> napisał w wiadomości:

> nie wiem czy okolice ci pasuja
> ale ja kupilam go kiedys pod hala marymoncka, w takim przejsciu podziemnym
> w takim jakby sklepiku z kosmetykami,
> ale do ktorego sie nie wchodzi - panienka (albo pan) z okienka
Pasują, aż pachnie :)
Thx.

pzdr
For

Depilator z przystawką chłodzącą
problem z materiałem
Poszukiwany dermatolog do salonu urody - trochę OT
depilacja nóg - jaki najlepszy środek
Hydrofirming Bio 6