Dermalogica

1. Data: 2005-06-02 00:21:57

Temat: Dermalogica
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

w czasie przegladania truskawy rzucila mi sie ta firma
w oczy. duzy wybor produktow o "profesjonalnym" wygladzie
ciekawe rzeczy - np. zestaw do peelingu (z kwasami chyba),
jakies zluszczajace lotiony, maski z glinkami etc.

ktos uzywal?

-- kasica

1. Data: 2005-06-02 10:44:35

Temat: Re: Dermalogica
Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> napisał(a):
> [...]
> ciekawe rzeczy - np. zestaw do peelingu (z kwasami chyba),
> jakies zluszczajace lotiony, maski z glinkami etc.

noo, nikt nie uzywal dermalogiki? ani-ani?

-- kasica, zaintrygowana i zadna nowych peelingow

1. Data: 2005-06-03 07:34:31

Od: "magia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> napisał(a):
> -- kasica, zaintrygowana i zadna nowych peelingow

E tam marudzisz :)
Ze tu niby eksperymentatorki siedza? :)
Idz se na allegro i bodyshopowego scruba kup :)

m.
co to peelingow nie lubi :)

1. Data: 2005-06-03 19:15:42

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

magia wrote:

> E tam marudzisz :)
> Ze tu niby eksperymentatorki siedza? :)

a kto ma siedziec?

> Idz se na allegro i bodyshopowego scruba kup :)

ale ja nie chce scruba, tylko kwasy.
znaczy scruba tez chce, swoja droga.

-- kasica

1. Data: 2005-06-04 20:49:04

Od: "Piotr.J" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 02 Jun 2005 02:21:57 +0200, Katarzyna Kulpa napisał(a):

> [...]
> ciekawe rzeczy - np. zestaw do peelingu (z kwasami chyba),
> jakies zluszczajace lotiony, maski z glinkami etc.

Ja używam.
Kupiłem sobie 2 produkty:
1. Microfoliant - taki pilling w rpodzku, jest swietny. Rozjasnia, super
zluszcza i wogole bardzo fajny jest - szczerze polecam.
2. Medicated Clearing Gel - zel do cery tlustej tradzikowej. Jest tez ok.

Po ponad 2 miesiacach czasu uzywania powyzszych,stwierdzam ze dermalogica
robi bardzo dobre produkty. Na zagranicznych stronach dermalogica jest
rowniez b.dobrze oceniana.

pozdr.
Piotr

1. Data: 2005-06-05 22:58:58

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr.J wrote:

> Ja używam.
> Kupiłem sobie 2 produkty:
> 1. Microfoliant - taki pilling w rpodzku

w czym? :)

> [...]
>
> Po ponad 2 miesiacach czasu uzywania powyzszych,stwierdzam ze dermalogica
> robi bardzo dobre produkty. Na zagranicznych stronach dermalogica jest

o, bardzo wielkie dzieki. a czy mozesz porownac te produkty z
jakimikolwiek innymi dostepnymi na polskim rynku?

-- kasica

1. Data: 2005-06-06 14:09:03

Od: "Piotr.J" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 06 Jun 2005 00:58:58 +0200, Katarzyna Kulpa napisał(a):

> w czym? :)
Pozno bylo - w proszku ;)

> o, bardzo wielkie dzieki. a czy mozesz porownac te produkty z
> jakimikolwiek innymi dostepnymi na polskim rynku?

Hm, Ciężko z porównaniami. Stosowałem Effaclare, Diacneal,
Aramis Trifecta i teraz mam biotherm t-pur(oba dla mezczyzn).
Microfoliant jest super. Widocznie poprawie cere, co nie oznacza,
że po 1 użyciu cera jest super. Fajnie złuszcza i rozjaśnia troszeczke.

Medicated Clearing Gel - nie wiem naprawdę co o tym powiedzieć, jest to
typowy żel przeciw trądzikowy. Napewno nie jest gorszy od Effaclaru, itp.

Dobry opis tych akurat produktów jest na www.dermalogica.com.
Ze swojej strony, polecam produkty tej firmy.

1. Data: 2005-06-06 14:49:25

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr.J" <n...@p...pl> napisał(a):

> Pozno bylo - w proszku ;)

aa :)
w proszku? jak sie go uzywa?

[...]
> Dobry opis tych akurat produktów jest na www.dermalogica.com.
> Ze swojej strony, polecam produkty tej firmy.

dzieki za opinie tudziez link. chyba sie skusze na cos :)

-- kasica

1. Data: 2005-06-06 15:10:44

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

magia <m...@g...pl> napisał(a):
> Idz se na allegro i bodyshopowego scruba kup :)

Bodyshopowe scruby są okropne - są ciężkie w obsłudze, zawierają lepki,
tłusty olejek i trzeba potem zużyć pół litra żelu pod prysznic żeby to z
siebie zmyć. A ostatnio mangowy mi zasechł - na powierzchni zrobiła się taka
lśniąca błonka jak na budyniu i nie nadawała się do użytku, musiałam zdrapać
i wywalić.

Ej, polećcie jakiś dobry, drapiący, bezproblemowo się zmywający scrub do
ciała.

JoP

1. Data: 2005-06-06 15:15:27

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-06 17:10:44 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Jolanta Pers* skreślił te oto słowa:

> Ej, polećcie jakiś dobry, drapiący, bezproblemowo się zmywający scrub do
> ciała.

Avon, Planet Spa, brown sugar body scrub

Genialny, ale niezbyt wydajny
--
Lia

Samoleczenie
[WRC] Prośba... OT..
Angel Innocent (EDP)
abstrakcyjne kosmetyki
jaki znacie skuteczny srodek na ''celulitis'?