Dermatolog - grzybica

1. Data: 2007-01-30 22:39:02

Temat: Dermatolog - grzybica
Od: "nornik" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Odkrylem na paznokciu u stop grzybice a dokladnie plesn pod paznokciem u
stopy (duzy palec). Poszedlem do dwoch lekarzy dermatologow:
- jeden przykazal zrobic badania co dokladnie sie tam uhodowalo, czyli mam
zrobic badania, potem brac tabletki, i po 1 miesiacu pojawic sie z wynikiem
- drugi od razu taletki (80 zł na miesiac) i walczymy z choroba i "moze" do
lata wyleczymy sie z tego.

Co mi doradzicie? zrobic badania i doklanie zdiagnozowac co dokladnie tam
jest ? czy isc razem z gruga Pania doktor w zaparte?

pozdr
nornik

2. Data: 2007-01-30 23:08:52

Temat: Re: Dermatolog - grzybica
Od: kk11 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nornik napisał(a):
> [...]
>
> Co mi doradzicie? zrobic badania i doklanie zdiagnozowac co dokladnie tam
> jest ? czy isc razem z gruga Pania doktor w zaparte?

Oba podejscia sa dobre, ale najlepiej dac do wyhodowania grzyba i
jednoczesnie juz rozpoczac leczenie w/g zalecen 2 lekarza nie czekajac
na wyniki, choc prawdopodobnie i tak oboje z lekarzy wiedza co to jest.
A z tym do wakacji...to jak bedziesz maial szczescie, grzybice leczy sie
bardzo dlugo.

3. Data: 2007-01-31 12:54:34

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

A to NA PEWNO grzybica? Zaufałabym jednak lekarzowi, który każe się upewnić
co do tego, czy jest to na pewno grzybica. Znam przypadek, gdy pacjentkę
leczono na grzybicę, co było kompletnym
nieporozumieniem....................nie musi tak być w Twoim przypadku, ale
zalecałabym ostrożność.

Pozdr. Ewa

4. Data: 2007-01-31 14:38:04

Od: "atupaj" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co do tego, czy jest to na pewno grzybica. Znam przypadek, gdy pacjentkę
ja tak niby miałam grzybicę ;-) a była to pokrzywka poantybiotykowa (przy
antybiotyku brałam leki przeciwgrzybiczne - ale do dermatologa to nie dotarło).
Zrób badania i bierz leki - tylko najpierw badania...
A prawdę powiedziawszy to mam wrażenie, że w tej specjalizacji (dermatologia)
jest bardzo mało dobrych specjalistów.

Pozdrawiam
Anka

5. Data: 2007-01-31 20:52:27

Od: "Kriso" <bit@neo_konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "atupaj" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zrób badania i bierz leki - tylko najpierw badania...
> A prawdę powiedziawszy to mam wrażenie, że w tej specjalizacji

Zdecydowanie potwierdzam. Po ostatniej niespodziance z hotelu golebiewski w
wisle bylem juz u 3 dermatologow, na leki poszlo prawie 400zl a efekty
mizerne :(

Kris

Forbactil - ile przyjmować?
wstydliwy problem