wstydliwy problem

1. Data: 2007-01-30 17:54:00

Temat: wstydliwy problem
Od: "ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie. Od dwóch lat mam problem, z którym nie mogę sobie poradzić.
Ciągle czuję, że coś mnie piecze i mam jakąś drobną wysypkę w pochwie. Mój
mąż też ma podobne dolegliwości. Byłam już u kilku ginekologów, większość
kieruje mnie na badania, tam znajdują jakieś bakterie, na które lekarze
przepisują mi antybiotyki. Po ich zażyciu problem ustępuje na kilka tygodni,
czasem na 2 miesiące. Potem znów to samo.
Mam już tego dość!!! czy nikt nie może mi pomóc??? Czy inne małżeństwa też
mają takie problemy???

2. Data: 2007-01-30 18:41:26

Temat: Re: wstydliwy problem
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tygodni, czasem na 2 miesiące. Potem znów to samo.
> Mam już tego dość!!! czy nikt nie może mi pomóc??? Czy inne małżeństwa też

moze jestes uczulona na sperme meza? albo nawzajem na siebie? to sie rzadko,
ale zdarza. skad jestes?

3. Data: 2007-01-30 18:57:56

Od: "ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze jestes uczulona na sperme meza? albo nawzajem na siebie? to sie
> rzadko, ale zdarza. skad jestes?
z Rzeszowa

4. Data: 2007-01-30 19:28:49

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"siliana" <t...@o...pl> wrote in message
> moze jestes uczulona na sperme meza?

Albo na latex.

pozdr

cherokee

5. Data: 2007-01-30 22:18:23

Od: "liann_ka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ania" <a...@o...pl> wrote in message
> [...]
> czasem na 2 miesiące. Potem znów to samo.
> Mam już tego dość!!! czy nikt nie może mi pomóc??? Czy inne małżeństwa też

a meza tez leczono? jakies masci? cokolwiek?

6. Data: 2007-01-30 22:43:06

Od: "dino" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tygodni, czasem na 2 miesiące. Potem znów to samo.
> Mam już tego dość!!! czy nikt nie może mi pomóc??? Czy inne małżeństwa też

Hmm, może zasugeruj swojemu lekarzowi MYCOSYST ale oboje musiecie to wziaść.
To lek doustny ale na właśnie takie "szczypawki' na pomógł. Od tmatej pory
nie mamy takich dolegliwości.

7. Data: 2007-01-30 22:58:04

Od: kk11 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ania napisał(a):
> [...]
> czasem na 2 miesiące. Potem znów to samo.
> Mam już tego dość!!! czy nikt nie może mi pomóc??? Czy inne małżeństwa też

Po pierwsze uczuleie w duzym prawdopodobienstwem mozemy wykluczyc, gdyz:
1 macie to oboje
2 dodatni posiew bakteryjny
3 mija po antybiotykach

wiecej nic nie moge napisac, bo nie wiem co wyszlo z posiewu i jaki
antybiotyk bralas, braliscie

8. Data: 2007-01-31 00:21:08

Od: "--==Trotyl==--" <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie. Od dwóch lat mam problem, z którym nie mogę sobie poradzić.

bierzesz pigulki?

9. Data: 2007-01-31 13:02:27

Od: "Mietek" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze jestes uczulona na sperme meza? albo nawzajem na siebie? to sie
> rzadko, ale zdarza. skad jestes?

:))))wg powyzszej opinii powinnas zmienic partnera zeby sprawdzic czy
problem pojawi sie z innym.
A co ma do rzeczy to skad ona jest ?

10. Data: 2007-01-31 19:08:00

Od: "atupaj" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ania" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
>

> bierzesz pigulki?
I pewnie mąż też ma od tego, że ona bierze pigułki?

Dla mnie podstawowe jest pytanie: Czy partner został tak samo przeleczony -
antybiotykiem? A skoro w rozpoznaniu po badaniu nie było grzyba, to nie ma co
polecać niczego z Myco- w nazwie.

pozdrawiam
Anka

Suplementacja cynku u dzieci