Deska dębowa, parkiet lakierowany za pół ceny

1. Data: 2008-07-06 17:05:48

Temat: Deska dębowa, parkiet lakierowany za pół ceny
Od: " Grzegorz" <l...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was, mam nietypową prośbę do Was, zostałem wystawiony do wiatru przez
mojego odbiorcę z Niemiec, ponad 6 miesięcy nie byłem w stanie dostać zapłaty
za towary dostarczone do niego. Jedyną możliwością jaka była to zabranie
towaru jaki miał na magazynie. I zostałem "nie-szczęśliwym posiadaczem"
kilkuset metrów deski dębowej, parkietu lakierowanego i jeszcze kilku
kwiatków podłogowych. Jestem to w stanie odsprzedać za pół ceny, żeby chociaż
część pieniędzy odzyskać. Jeśli macie możliwość pomóc mi to każdemu mogę przesłać
listę mailem. Dziękuję z góry!
grzegorz

Mail do mnie to: l...@t...de

2. Data: 2008-07-07 06:11:16

Temat: Re: Deska dębowa, parkiet lakierowany za pół ceny
Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Grzegorz" <l...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> część pieniędzy odzyskać. Jeśli macie możliwość pomóc mi to każdemu mogę
Wystaw na allegro

Pralka Polar - jak wyjąć pojemnik na proszek?
Woda w baniakach
zajefajny filmik sexi ;)
Kominek - Kraków
Bez - marnie rośnie