Dezodorant poszukiwany!!

1. Data: 2002-07-23 10:35:37

Temat: Dezodorant poszukiwany!!
Od: "Anastazja" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny!!

Czy którakolwiek z Was spotkała się z antyperspirantem w kulce, żelu...
obojętne, który nie pozostawia śladów na ubraniu?? Wypróbowałam już cały
stos rzekomo posiadających takie właściwości, ale wszystko to pic na wodę ;)
Po niektórych invisible specyfikach dokładnie pozbycie się białych plam,
zwłaszcza na czarnym ubraniu, wymaga aż dwukrotnego prania...
Z niecierpliwością czekam na Wasze propozycje i opinie :)

Pozdrawiam,
Anastazja

1. Data: 2002-07-23 10:51:50

Temat: Re: Dezodorant poszukiwany!!
Od: "Sigja" <s...@a...com.pl_nospam> szukaj wiadomości tego autora

> Czy którakolwiek z Was spotkała się z antyperspirantem w kulce, żelu...
> obojętne, który nie pozostawia śladów na ubraniu??

Uzywam Biothermu w kulce. On nie pozostawia sladow o ktorych mowisz..
Pozdrawiam,
Sigja

1. Data: 2002-07-23 10:52:49

Od: <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja uwielbiam Dove w kremie. Nie wiem czy pozostawia slady na ubraniu, bo
zanim zaloze bluzke czekam kilka chwil - np. zakladam spodniczke czy
rajstopy :))) I jak sie "wchlonie" to nie ma problemu z ubrudzonymi
bluzkami.
Podobny jest dezodorant w kulce Vichy, ale nie jest zbyt trwaly, a przeciez
o trwalosc glownie chodzi.
Pozdrawiam
Anetta

Użytkownik Anastazja <a...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

1. Data: 2002-07-23 11:17:21

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Ja uwielbiam Dove w kremie. Nie wiem czy pozostawia slady na
ubraniu [...]

Pozostawia, nawet po odczekaniu. A na dokładkę ostatnio
przekonałam się, że ten w sztyfcie jest skuteczniejszy (w
znaczeniu terenu niestety również). Na krótką metę jakimś
rozwiązaniem jest zakładanie bluzki w postaci zrolowanej - wtedy
przynajmniej ślady są tylko po lewej stronie.
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2002-07-23 11:18:06

Od: "Anastazja" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ahjdfi$h7m$1@news2.ipartners.pl...
> Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> ubraniu [...]
>
> Pozostawia, nawet po odczekaniu.

Dokładnie. Dove też sprawdziłam - nie zdaje egzaminu :)

Zdroofka ;))
A.

1. Data: 2002-07-23 11:21:16

Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anastazja" <a...@p...fm> wrote in message
> Po niektórych invisible specyfikach dokładnie pozbycie się białych plam,
> zwłaszcza na czarnym ubraniu, wymaga aż dwukrotnego prania...

A i to czasem nie pomaga:((( Zawsze się wtedy zastanawiam, czy to się w
ogóle zmywa ze skóry. Ja już się poddałam i tych specyfików używam tylko od
wielkiego dzwonu i to też tylko wtedy, kiedy przed ubraniem mam czas się
"powietrzyć".
Anka

1. Data: 2002-07-23 11:25:14

Od: "Anastazja" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

><cut> ...BTW używam Rexony Oxygen, świetna
> jest, a nieduże ślady na wewętrznej stronie ubrania nie przeszkadzają mi,
> spierają się łatwo.

Ślady na wewnętrznej stronie ubrania mnie również nie przeszkadzają ;) Tylko
co począć z tymi, które "zdobią" zewnętrzne strony ulubionych, czarnych
koszulek bez rękawów? Chyba zacznę nosić napis "Spokojnie! To tylko
dezodorant, który nie pozostawia śladów :-D"

Pozdrowienia,
Anastazja

1. Data: 2002-07-23 11:28:35

Od: <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja dzis uzylam tego Dove - i jest ok
bede go bronic zaciekle :))

1. Data: 2002-07-23 11:50:20

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Anastazja :
> [...]
> Po niektórych invisible specyfikach dokładnie pozbycie się białych plam,
> zwłaszcza na czarnym ubraniu, wymaga aż dwukrotnego prania...

Podejrzewam, że nie znajdziesz takiego - jak antyperspirant, to
slady zawsze zostawi, koniec. BTW używam Rexony Oxygen, świetna
jest, a nieduże ślady na wewętrznej stronie ubrania nie przeszkadzają mi,
spierają się łatwo.

Saddie
--
/\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
=^;^= http://aravis.itpp.pl/

1. Data: 2002-07-23 11:54:52

Od: "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwłaszcza na czarnym ubraniu, wymaga aż dwukrotnego prania...
> Z niecierpliwością czekam na Wasze propozycje i opinie :)

Nowy Nivea Dry w kulce. Co prawda glowy nie dam, ze nie zostawia sladow bo
kupilam go niedawno, a teraz caly czas nosze koszulki na ramiaczkach.
Niemniej jednak wydaje sie byc ok.
Mozesz tez sprobowac Etiaxilu (dostepny w aptekach). Reguluje proces pocenia
na kilka dni a uzywa sie go tylko na noc a rano zmywa wiec problem brudzenia
ubran odpada.
Pzdr.

Depilacja ??
Avon
pytanko
Pytanie do Pań
markowe perfumy taniej niż w innych sklepach