Dezodoranty Naturals z Avonu

1. Data: 2003-01-24 10:14:49

Temat: Dezodoranty Naturals z Avonu
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdy przyszlam dzisiaj do pracy zastalam to juz na moim krzesle: balsam,
dezodorant i zel pod prysznic o zapachu lilii. W dzialaniu to mniej wiecej
moge sie orientowac, bo mialam balsam "Koszyk borowek" i poznalam jego wady
i zalety, zel tez mialam. Natomiast interesuje mnie jakosc dezodorantow z
tej serii (Naturals w ogolnosci). Czy ktos probowal i moze cos powiedziec na
ten temat? :-)
Przyznaje, ze kupialam tylko i wylacznie dla pieknego zapachu (a jest
naprawde piekny) lilii. Ja kocham lilie, uwielbiam ich intensywny zapach.
Moje drugie ulubione kwiaty po rozach.
Posmarowalam odrobina balsamu dlonie i wdycham, wdycham,
wdycham,mmmrrrrrrr...
To jak z tym dezodorantem? Dobrze, ze go tez sobie sprawilam, czy to jakas
kiszka?

Kruszynka
(pisze jedna reka, bo druga wacham :)) )
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-24 10:21:57

Temat: Re: Dezodoranty Naturals z Avonu
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> To jak z tym dezodorantem? Dobrze, ze go tez sobie sprawilam, czy to jakas
> kiszka?

A w kulce czy w sprayu?
Bo jak w kulce - to sa bardzo dobre, ale dlugo schna (mialam ten
szalwiowo-jakistam).
A do ich sprayow nie mam przekonania, ale uzywalam tylko tych malych,
kolorowych, nie naturals.

Hm, lelijowe powiadasz?
To ja sie chyba zainteresuje...

Kaska

1. Data: 2003-01-24 10:25:23

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Skakanka" <s...@w...wp.pl> wrote in message
> [...]
> szalwiowo-jakistam).
> A do ich sprayow nie mam przekonania, ale uzywalam tylko tych malych,

W sprayu. Mowisz, ze nie ten tego?
Dobra, ostatecznie byl w promocji, za wiele nie stracilam.
Liliowy zapach jest przepiekny, ale bardzo intensywny (jak lelije w koncu)
:). Ja lubie taki mocny, wiec mi odpowiada, ale kogos innego to moglby
przekrecic wszystkimi czterema do gory :-) Pachnie dokladnie tak jak lilie,
dla mnie super :)
A, no i dostalam nowy katalog i tam jest nowa woda toaletowa "inspirowana
argentynskim tangiem". No nie wiem... Ja wiem, ze pachnaca strona to czesto
zupelnie inaczej pachnie niz zawartosc buteleczki, ale ten zapach wydal mi
sie strasznie podobny do kilku innych z tej firmy. A juz myslalam, ze cos
nowego, bardziej zmyslowego. A on jest kwiatowy jak prawie wszystkie
pozostale. Mnie by tam o ogien w oczach nie przyprawil :-))

Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-24 10:43:40

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W sprayu. Mowisz, ze nie ten tego?

Ale ja uzywalam tych takich malych, co tam jest bzowy, i jajkies inne. Swego
czasu byl truskawkowy i zapach byl super, ale dezodorant to to nie byl.
Ale Naturalsow nie uzywalam, moze sa OK.

> [...]
> :). Ja lubie taki mocny, wiec mi odpowiada, ale kogos innego to moglby
> przekrecic wszystkimi czterema do gory :-) Pachnie dokladnie tak jak

To ja lubie taki zapach!
Pewnie moj osobisty bedzie udawal konajacego labedzia jak sie tym spsikam,
ale.... co mi tam:)

A te cienie w plynie (czy raczej ciapce) z aplikatorem dobre sa? Uzywal ktos
moze?

Kaska

1. Data: 2003-01-24 10:49:41

Od: "Lidia Pankiewicz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A te cienie w plynie (czy raczej ciapce) z aplikatorem dobre sa? Uzywal
ktos
> moze?
>
> Kaska

uzywa moja siostra i zadowolona jest. sama sie jeszcze nie malowalam,
jedynie popackalam na rece, i na rece ladnie wyglada i sie rozprowadza.:)))
wydaje mi sie ze duzo lepiej niz paloma, ktora kiedys mialam...
na mojej siostrze tez ladnie wyglada. (avon , nie paloma:))))

L.

1. Data: 2003-01-24 11:56:22

Od: "Csirke" <c...@w...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| ale ten zapach wydal mi
| sie strasznie podobny do kilku innych z tej firmy. A juz myslalam, ze cos
| nowego, bardziej zmyslowego.

Też tak myslałam :-((
Szczególnie, jak ten grejpfrucik poczułam. Tymczasem po chwili pachniał
dokładnie tak samo, jak ten Individual Blue dla kobiet - baaaardzo sie
rozczarowalam. Chlip.
Zupełnie, jakby nie mogli jakiejś nowej bazy zapachu wymyślić, tylko
wszystkie na tym samym. W każdym razie na pewno nie kupię.

Csirke

1. Data: 2003-01-24 13:15:44

Od: "Ania+" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A te cienie w plynie (czy raczej ciapce) z aplikatorem dobre sa? Uzywal
ktos
> moze?

> Naprawde pieknie wygląda na powiece.. widziałam :-))
Pozrawiam! Ania

1. Data: 2003-01-24 20:37:44

Od: clodine <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszynka napisał:
> Przyznaje, ze kupialam tylko i wylacznie dla pieknego zapachu (a jest
> naprawde piekny) lilii. Ja kocham lilie, uwielbiam ich intensywny zapach.

a probowalas serie o zapachu liliowym z Yvves Rocher (woda toaltetowa,
zel pod prysznic i balsam do ciala w to wchodzi)? pachnie przeslicznie
no i sie dlugo trzyma :)) ja wlasnie koncze bez (pachnie jak bez
najprawdziwszy!!) i teraz znow wroce do lilii bo jest cudna :)))
maja z tego tez roze.. ale jakies to sztucznie ble takie :>
clodine

1. Data: 2003-01-25 14:03:37

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 24 Jan 2003 11:49:41 +0100, Lidia Pankiewicz <l...@p...onet.pl> wrote:
[...]

a ja ich jakos nie moglam znalezc w tym najnowszym katalogu. na pewno sa?

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2003-01-25 17:35:58

Temat: Odp: Dezodoranty Naturals z Avonu
Od: "AnnaM" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Kulpa <k...@k...net> w wiadomości do grup dyskus
yjnych napisał:s...@o...slodki.domek...

> a ja ich jakos nie moglam znalezc w tym najnowszym katalogu. na pewno sa?
>
> kasica

Na pewno. Sa w takim opakowaniu jak blyszczyk ( tzn aplikatorek)
a w nowym sa takie tubki z cieniami w serii Color Trend

=======
annaM

gdzie mozna dostac?
Wypadajace wlosy!
thalgo
nauszniki we wrocku - powtorka tematu :-)