Diane-35

1. Data: 2000-02-21 10:49:27

Temat: Diane-35
Od: "Marcin Wiszniewski" <m...@b...bg.am.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekaw jestem, jakie sa opinie grupowiczow o stosowaniu powyzszego leku jako
srodka antykoncepcyjnego u 24 letniej kobiety?
Student
medycyny.

2. Data: 2000-02-22 03:18:17

Temat: Re: Diane-35
Od: Michał Adamski <a...@l...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Wiszniewski napisał(a):

> Ciekaw jestem, jakie sa opinie grupowiczow o stosowaniu powyzszego leku > jako
srodka antykoncepcyjnego u 24 letniej kobiety?
> Student medycyny.

Za mało danych. Niech zajrzy do mnie do gabinetu.
:-)
Doktor medycyny

3. Data: 2000-02-23 18:43:39

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

no przeca to nie srodek antykoncepcyjne tylko lek hormonalny o ubocznym
dzialaniu antykoncepcyjnym, poniewaz jest na znizke a poprzez to tanszy niz
inne wiec czesto wymuszany na lekarzach

--

pozdr00fka
Waldim

4. Data: 2000-02-24 16:36:44

Od: "Marcin Królak" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin Wiszniewski <m...@b...bg.am.lodz.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:XK8s4.19052$G...@n...tpnet.pl...
> [...]
jako
> srodka antykoncepcyjnego u 24 letniej kobiety?

Kilka linków znalezionych przez http://info.icm.edu.pl:

http://www.antykoncepcja.com.pl/diane.htm
http://www.schering.pl/scheringowka/98_01/9801_diane
-35.html
http://www.schering.pl/scheringowka/98
_02/9802_diane-35_leczenie_tradziku.html
http://www.schering.pl/scheringowka/99_01/9901_piekn
a_jak_diane.html
http://www.roche.pl/retinoidy/3.html

To ostatnie, to zastosowanie jedynie w trądziku.

Pozdrawiam,
Marcin Królak

5. Data: 2000-02-25 03:33:07

Od: "dradam" <d...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

\"Marcin Królak\" <m...@p...pl> wrote:

>jako
>>
>Student
>
>Kilka linków znalezionych przez http://info.icm.edu.pl:

(...)

>Pozdrawiam,
>Marcin Królak

Mysle, ze wszyscy zdaja sobie sprawe, ze sa to informacje , ktore przedstawia
producent. A wiec ten kto chce, aby w nie uwierzyc (bo inaczej nie sprzeda
produktu).
Sa to rowniez informacje ( w sporej czesci - trzeba nauczyc sie to odrozniac !)
przeznaczone dla profesjonalistow , a wiec osob ktore posiadaja podstawowa
wiedze w zakresie medycyny/ginekologii.

O wiele berdziej przydatne sa informacje porownujace wspomniany produkt z
innymi produktami z tej grupy. Jezeli ktos uwaza, ze posiada wiedze pozwalajaca
na przegladniecie tego typu materialow to zalecam siegniecie do materialow na
MEDLINE.

Pozdrawiam

dradam

http://polscy-lekarze.com
http://polscy-lekarze.net

6. Data: 2000-02-25 15:45:13

Od: "Marcin Królak" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dradam <d...@p...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38b5f713@ns18...
> [...]
pozwalajaca
> na przegladniecie tego typu materialow to zalecam siegniecie do materialow

Link do Medline:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/PubMed/

Pozdrawiam,
Marcin Królak

7. Data: 2000-02-27 00:48:40

Od: Michał Adamski <a...@l...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

WALDIM napisał(a):

> no przeca to nie srodek antykoncepcyjne

To JEST środek antykoncepcyjny

> tylko lek hormonalny o ubocznym dzialaniu antykoncepcyjnym,

albo środek antykoncepcyjny o ubocznym działaniu antyandrogennym

> poniewaz jest na znizke a poprzez to tanszy niz
> inne wiec czesto wymuszany na lekarzach

Znowu inaczej. Ponieważ miał działania także lecznicze, a nie tylko
antykoncepcyjne, więc producentowi udało się uzyskać na niego zniżkę.
Dzięki temu mamy preparat antykoncepcyjny ze zniżką i proponuję ten fakt
wykorzystywać.

> pozdr00fka
> Waldim

Pozwolisz WALDIM, że sparafrazuję również Twoje pozdrowienie:

po-zdrówko i po-antykoncepcję

Michał

> --

> Serwis antykoncepcyjny: