---=Szkla Kontaktowe=---

1. Data: 2000-02-21 11:36:45

Temat: ---=Szkla Kontaktowe=---
Od: "helisa" <h...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich :-)
Od blisko 5 lat uzywam szkiel kontaktowych.
Na poczatku byly to soczewki australijskiej firmy Optimus, ktore okazaly sie
"szajsem". Teraz uzywam szkiel kontaktowych firmy Bausch &Lomb, sa to szkla
gazoprzepuszczalne, o uwodnieniu 38 %, a nosi sie je przez 3 miesiace...
Na szkala tej firmy musialam sie przerzucic na polecenie mojej okulistki,
ktora stwierdzila, ze obserwuje u mnie wrastanie naczynek wlosowatych w
rogowke oka i ze jest to normalna konsekwencja noszenia szkiel
kontaktowych...
Prosilalbym o dokladne informacje na ten temat...
Dlaczego naczynka wrastaja w rogowke? Czyzby jest to konsekwencja
niedotlenienia powierzchni oka?
Jakie sa powazne konsekwencje tego zjawiaska?
Wogole czy noszenie szkiel kontaktowych moze niesc ze soba jakies negatywne
skutki?
Jesli tak to jakie?
Pozdrawiam
Helisa