Re: Diane 35 - za czy przeciw?

Data: 2000-11-09 08:12:07
Temat: Re: Diane 35 - za czy przeciw?
Od: "Jolanta Pers" <j...@m...pl>

Cimeries napisał(a) w wiadomości: <8uc5lk$rb6$1@news.tpi.pl>...

>_pepis napisał(a) w wiadomości: <8u94va$ns2$1@zeus.polsl.gliwice.pl>...

>Nie rozumiem. Skoro ma dzialanie antykoncepcyjne to dlaczego nie moze byc w
>tym celu stosowany? Pytam, bo wiem i znam mnostwo osob bioracych d35 jako
>srodek antykoncepcyjny.

Bo zawiera większe dawki hormonów niż jest to konieczne dla uzyskania efektu
antykoncepcyjnego, a wiadomo, że im mniej hormonów, tym lepiej. Więc nie
powinno się go zapisywać wyłącznie antykoncepcyjnie. Można "upiec dwie
pieczenie na jednym ogniu" przepisując go osobom z problemami skórnymi, ale
nie wolno tego robić "na czuja", bo można narobić więcej szkody niż pożytku,
tj. trzeba ustalić, czy faktycznie problem wiąże się z nadmiarem androgenów.

JoP

--
j...@m...pl
http://www.sf.magazyn.pl