Dieta

11. Data: 2010-06-26 10:47:39

Temat: Re: Dieta
Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> już w jamie ustnej. A problem z odchudzaniem polega na tym ze nie należy
> łączyć czasowo większych ilości węglowodanów z większą ilością tłuszczy
> - organizm może bez większych ograniczeń magazynować tłuszcz a
> węglowodany tylko w ograniczonym zakresie (część wbuduje na szybko w
> mięśnie, część upchnie w wątrobie a resztę _musi_ czym prędzej przepalić
> żeby w ketonozę nie wpaść). W efekcie jak jest tłuszcz i węglowodany to
> węglowodany idą na bieżące potrzeby energetyczne a tłuszcz ląduje jako
> zapas na ciężkie czasy - i jak ciężkie czasy nie nadejdą to sadło

Aha, to jak zrobisz carbonare to wtedy jest super zdrowa? Przeciez jasno
pisze, ze same ziemniaki nie sa wysokokaloryczne.

12. Data: 2010-06-26 12:31:11

Od: "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości grup
a.pl...

> IMHO najlepsze efekty daje rezygnacja ze słodyczy i cukru (np. w herbacie,
> kawie itd.), o ile je obecnie spożywasz.

No właśnie tu powyższa teoria przegrywa. Z cukru już dawno zrezygnowałem
(kupuję około dwóch kilo na rok, dla ewentualnych gości), słodyczy
generalnie unikam (choć czasem mnie napadnie i coś tam zjem ale takie
napaści zdarzają mi się góra kilka razy w roku).
Mięsa też spożywam bardzo mało, prawie wyłącznie drób.
Najbardziej szkodzę sobie mało ruchliwym trybem życia (praca siedząca).
Natomiast podjadam wieczorami i późną nocą, bo zwyczajowo chodzę spać koło
północy.

I ciągle mam te 8 kilo nadwagi (wg BMI).
Planowałem sobie na początek spokojną ale stałą progresję spadku wagi,
obliczoną na jakiś rok - i chciałem właśnie z dietą codzienną coś
wykombinować.

Feah

13. Data: 2010-06-26 12:36:43

Od: "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości grup

> Jeśli ryż, to niełuskany, jeśli makaron, to z pszenicy durum, gotowany al
> dente. Ostatnia wersja piramidy, niemal wprost z klawiatury ;)
> http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,102560,
2144898.html?as=1&startsz=x

Kurcze, też już jestem zielonojadek i w ogóle nie przygotowuję sosów.
Dzięki za odnośnik do tego artykułu.

Coś czuję, że po prostu muszę ograniczyć chleb (choć śmieci z marketów nie
kupuję tylko normalny od piekarza, schnący już po dwóch dniach) i jednak
wysiłek fizyczny.

Feah

14. Data: 2010-06-26 12:40:56

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Feahisim" napisał:

> Coś czuję, że po prostu muszę ograniczyć chleb (choć śmieci z
> marketów nie kupuję tylko normalny od piekarza, schnący już po
> dwóch dniach) i jednak wysiłek fizyczny.

A może jednak nocne podjadanie? "Kolację oddaj wrogowi"" :)

--
Pozdrawiam - Aicha

15. Data: 2010-06-26 12:50:13

Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> szukaj wiadomości tego autora

> Coś czuję, że po prostu muszę ograniczyć chleb (choć śmieci z marketów
> nie kupuję tylko normalny od piekarza, schnący już po dwóch dniach) i
> jednak wysiłek fizyczny.

Mozesz jesc super zdrowo, ale jesli dostarzcasz wiecej kcal niz spalasz
to przytyjesz. Mozesz jest tlusto - jesli spalisz wiecej niz zjadles
schudles. Proste (biore pod uwage tylko kalorycznosc, pomijajac inne
kwestie zdrowotne potraw).

16. Data: 2010-06-26 12:59:18

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Prędki napisał:

> Aha, to jak zrobisz carbonare to wtedy jest super zdrowa? Przeciez jasno
> pisze, ze same ziemniaki nie sa wysokokaloryczne.

Ale jak nie są jak są? Czysta żywa glukoza, jak to może nie być kaloryczne?

A carbonara, jak sama nazwa wskazuje była żarłem facetów węgiel
wypalających - to naprawdę ciężka fizyczna robota, co jest zdrowe dla
faceta czternaście godzin pieńki na grzbiecie noszącego to niekoniecznie
zdrowe musi być dla siedzącego przed komputerem - i carbonarę to można
od wielkiego dzwonu i niewielką...

--
Darek

17. Data: 2010-06-26 13:08:39

Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> faceta czternaście godzin pieńki na grzbiecie noszącego to niekoniecznie
> zdrowe musi być dla siedzącego przed komputerem - i carbonarę to można

No popatrz a caly swiat wie, ze liczy sie bilans kaloryczny. 100g
ziemniakow ma okolo 90kcal. Makaron i ryz cos ponad 350kcal.

18. Data: 2010-06-26 14:04:17

Od: "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości grup

> A może jednak nocne podjadanie? "Kolację oddaj wrogowi"" :)

I tu chyba będzie najłatwiej na froncie walki.
Się muszę zawziąć i chodzić spać głodny.

(Tylko ci Włosi, Francuzi i Hiszpanie stale jedzący późnymi wieczorami - a
chudzi!! - podważają sens koncepcji...)

Feah

19. Data: 2010-06-26 15:35:29

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Feahisim pisze:

> (Tylko ci Włosi, Francuzi i Hiszpanie stale jedzący późnymi wieczorami -
> a chudzi!! - podważają sens koncepcji...)

Jedzą bez zawiesistych sosów, dietę mają opartą raczej na rybach i
świeżych warzywach i owocach niemal bezkalorycznych, typu: sałata,
ogórki, pomidory, melony itd. Sama woda.

Ewa

20. Data: 2010-06-26 15:36:23

Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-26 17:35, medea pisze:

> Jedzą bez zawiesistych sosów, dietę mają opartą raczej na rybach i
> świeżych warzywach i owocach niemal bezkalorycznych, typu: sałata,
> ogórki, pomidory, melony itd. Sama woda.

Wlosi i Hiszpanie tak. Francuzi zdecydowanie nie.

Jak przechować agrest?
SNIADANKO...
robot Ronic - części wymienne?
KOLACYJKA...
Cheap Wholesale Coogi Long Sleeve paypal