Dieta "13"

1. Data: 2003-06-17 17:00:46

Temat: Dieta "13"
Od: "Mariusz" <mariusz[USUN.TO]@hat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jakie jest Wasze zdanie na temat tejze diety? Warto ja zastosowac? Czy nie
jest szkodliwa dla zdrowia? I najwazniejsze: czy rzeczywiscie mozna stracic
te kilkanascie kg w 2 tyg? :)
Pytam, poniewaz chcialbym wyprobowac te diete i ciekaw jestem jakie efekty
przyniesie w polaczeniu z intensywnym wysilkiem fizycznym (min 2h stosunkowo
szybkiej jazdy na rowerze dziennie). Zblizaja sie wakacje, totez moge sobie
na to pozwolic :)

Licze na Wasze opinie, z gory dziekuje, pozdrawiam:
Mariusz

2. Data: 2003-06-17 17:32:39

Temat: Re: Dieta "13"
Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz" <mariusz[USUN.TO]@hat.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Jakie jest Wasze zdanie na temat tejze diety? Warto ja zastosowac? Czy nie
> jest szkodliwa dla zdrowia? I najwazniejsze: czy rzeczywiscie mozna

FAQ dieta www.janwer.com
w skrócie: niezbyt mądry pomysł

Strona domowa http://www.janwer.com/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ ]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/ ]

3. Data: 2003-06-17 17:52:50

Od: "Mariusz" <mariusz[USUN.TO]@hat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości

> FAQ dieta www.janwer.com
> w skrócie: niezbyt mądry pomysł

Hm.. dobre rady zawsze w cenie.
A gdyby po ukonczeniu tej diety zastosowac sie od razu do MM? Uda sie
uniknac efektu jojo?

Mariusz

4. Data: 2003-06-18 07:55:38

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Jakie jest Wasze zdanie na temat tejze diety?

Stosowałam zmodyfikowaną na swoje potrzeby wersję tej diety (śniadanie i
kolacja były z niej wzięte, jadłam połowę obiadu w pracy). Schudłam spokojnie 4
kg w ciągu 2 tygodni, potem jeszcze 1 kg, nie ma jojo.

kohol

5. Data: 2003-06-18 09:40:39

Od: "Mariusz" <mariusz[USUN.TO]@hat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości

> FAQ dieta www.janwer.com
> w skrócie: niezbyt mądry pomysł

Thx za rade. A czy w polaczeniu z MM pozniej (po zastosowaniu "13") uda sie
uniknac efektu jojo? Kusi wizja zrzucenia tych kilku/nastu kg, tyle ze to
szkodliwe, jednak nie moge sobie pozwolic na 10-12 miesieczna diete..

Pozdrawiam,
Mariusz

6. Data: 2003-06-18 15:23:36

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uniknac efektu jojo? Kusi wizja zrzucenia tych kilku/nastu kg, tyle ze to
> szkodliwe, jednak nie moge sobie pozwolic na 10-12 miesieczna diete..

kilkunastu, to raczej nie schudniesz, malo kto tyle osiaga.
ja schudlam po "13" 7 kg, potem zaczelam stosowac MM. przybylo mi tylko 1
kilo i zaczelo dalej spadac.
moze ta dieta nie jest najzdrowsza, wszyscy ja tu krytykuja, ale juz na
poczatku odchudzania tracisz sporo i to cie zacheca do dalszej pracy.

pozdr.
--
Paula
p...@o...pl

7. Data: 2003-06-18 20:22:17

Od: "abrakadabra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

moja 13 to byl koszmar,
ponad tydzien wyjety z zycia.
lezalam pod kocem i nie bylam w stanie NIC robic.
8kg spadlo, ale szybko wrocilo;/
organizm dlugo wracal do siebie, bardzo dlugo;/
a psychika musiala dojrzec, ze to nie na tym odchudzanie polega.
teraz staram sie jesc zdrowo, 1000-1200 i duzo sie ruszam.
i mam juz -10 kg.
a 13 szczerze odradzam

pozdrawiam :)

8. Data: 2003-06-28 19:42:40

Od: "PrzemekK" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
stosunkowo
> szybkiej jazdy na rowerze dziennie). Zblizaja sie wakacje, totez moge

Witam

czy moglbys mi podeslac na @ diete o ktorej piszesz?

PrzemekK
smeno@tlen..pl - pobaw sie kropkiem
GG 355024

Dieta w sportach ekstremalnych
Nie ignorujcie mojego serka:))) prooooszeee
[MM]rosolek
[MM] co z maki?
Bób MM