Dieta 13 DNI

1. Data: 2005-12-21 14:55:15

Temat: Dieta 13 DNI
Od: "Beti" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!właśnie mam dzisiaj 12 dzień diety 13 DNI.Schudłam 4 kg-mam nadzieje,że
zgubię jeszcze jeden:).Chciałam prosić o opinię osoby,które już skończyły tą
dietę, ponieważ zastanawiam się czy nie jest bujdą ten brak efektu jo-jo.Mam
nadzieję,że nie jest.

2. Data: 2005-12-22 18:18:03

Temat: Re: Dieta 13 DNI
Od: "Krzysztof" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pochwal sie na czym polega ta dieta,rowniez chcialbym schudnac 4 kilo

3. Data: 2005-12-22 21:13:08

Od: "EW" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to jest dieta kopenhaska ? Zgubiłam na niej 8 kg, niestety wszystkie
odzyskałam, ale to chyba dlatego, że się po niej nie pilnowałam się, byłam
po prostu wygłodzona.
Ewa.

4. Data: 2005-12-23 08:22:18

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beti napisał:

> [...]
> dietę, ponieważ zastanawiam się czy nie jest bujdą ten brak efektu jo-jo.Mam

Jesli ta dieta polega na rekordowym zbijaniu wagi w jak najkrotszym
czasie, to slabo. Ja potrafie 4 kg zbic w jeden dzien z wagi.

--
Pozdrawiam - Filip
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - ELF EVOLUTION SXR 5W30

5. Data: 2005-12-24 01:09:57

Od: "Hektor" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Filip KK" <k...@x...pl> napisał

> Ja potrafie 4 kg zbic w jeden dzien z wagi.

Jak na lekach moczopednych to sie nie liczy ... :-P

6. Data: 2005-12-24 01:17:17

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hektor napisał:

> Jak na lekach moczopednych to sie nie liczy ... :-P

Heheheheheh ;)

Akurat Ci powiem, ze przed zawodami niedawno udalo mi sie odwodnic 4 kg
naturalnie, bez zadnych lekow :)

7. Data: 2005-12-24 12:11:55

Od: "Hektor" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Filip KK" <k...@x...pl> napisał

> Akurat Ci powiem, ze przed zawodami niedawno udalo mi sie odwodnic 4 kg
> naturalnie, bez zadnych lekow :)

To ile czasu nie piles ?

Zbigniew Kordan

8. Data: 2005-12-24 20:40:06

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hektor napisał:

> To ile czasu nie piles ?

Pilem! Jak najbardziej pilem.

--
Pozdrawiam - Filip
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - ELF EVOLUTION SXR 5W30
caraudio.pagina.nl system-cas.prv.pl leandrini.com
modshows.com tuningbaja.pl udiocar.pl 12voltmedia.nl

nie jedz...
woda zywiec hej!
test - przepraszam
Dieta