Re: Dieta Atkinsa - 2 tygodnie i co potem?

From: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Dieta Atkinsa - 2 tygodnie i co potem?
Date: Tue, 25 Jan 2005 21:31:31 +0100
Sender: c...@p...onet.pl@ph199.legnica.sdi.tpnet.pl

Użytkownik "Adam Charazinski" <a...@i...pl> napisał w
wiadomości news:PsxJd.10197$2e4.7637@news.chello.at...

> jedyny wskaznik jaki mam wysoki to ferrytyna o ktorej juz kiedys pisalem,
> nie wiemy (ja i hematolog) co mozna zmienic
> zeby to zmniejszyc, z drugiej strony nie mamy przeciwagi czyli mozliwosci
> zbadania drugiej osoby stosujacej inna diete
> zeby porownac wyniki. wowczas mozna by bylo prawie 100% stwierdzic czy ze
> mna rzeczywiscie jest cos nie tak?

a czy tak wysoki wskaznik utrzymujący się przez jakiś czas to cos złego???

> dietetyk twierdzi ze przy zwiekszeniu kcalorycznosci produktow powinno mi
> przejsc ale z drugiej strony moge znowu
> przytyc.

to jest wada diet niskokaorycznych

jesli chodzi o skladniki mineralne to sa one uzupelniane
> odpowiednimi suplementami i jest z tym ok bo wyniki elektrolitow
> sa idealne.

zdrowa dieta nie wymaga suplementacji

jesli chodzi o jojo to jak na razie widze z wlasnych obserwacji
> ze ide w druga strone - czyli moje laknienie jest coraz mniejsze
> i nie potrzebuje jesc duzo. mam duzo ruchu, malo jedzenia, czego chciec
> wiecej :) ?

czy całe zycie bedziesz na diecie niskokalorycznej?? a co bedzie jesi
spowolnisz sobie metabolizm?? zmniejszysz ilsc kalorii??

> czuje sie lepiej, jestem lzejszy i chodzenie po centrach handlowych jest
> przyjemniejsze niz kiedys.

ale masz hobby :))))

> wszelkie wskazniki zwiazane z anemia czyli zelazo itp sa tez ok
> bede walczyl z ferrytyna bo u mnie jest tak ze jesli norma wynosi do 600
> (jakihs tam jednostek) to ja mam 900.
> Czyli jest smieszniej ze mi go nie brakuje ale jest za duzo - i to jest
> najwiekszy problem

czy to jest coś zlego ??