Dieta Cambridge - co o niej myslicie?

1. Data: 2003-04-17 06:13:24

Temat: Dieta Cambridge - co o niej myslicie?
Od: "Mak" <m...@a...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Co myslicie na temat diety Cambridge? Czytalem pochlebne opinnie o niej.
Moze ktos ja stosował?

2. Data: 2003-04-17 07:53:28

Temat: Re: Dieta Cambridge - co o niej myslicie?
Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mak" <m...@a...umcs.lublin.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Co myslicie na temat diety Cambridge? Czytalem pochlebne opinnie o niej.
> Moze ktos ja stosował?

Dieta dla naiwnych.
FAQ dieta www.janwer.com

Strona domowa http://www.janwer.com/ [dawniej
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]

3. Data: 2003-04-17 10:45:13

Od: "Janusz" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mak" <m...@a...umcs.lublin.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Co myslicie na temat diety Cambridge? Czytalem pochlebne opinnie o niej.
> Moze ktos ja stosował?

Tak , stosowała ją moja druga połowa . Schudła około 20 kg z ponad 80 do
60. Ciężkie początki , natomiast później widać efekty także jest moblizacja.

Jp

4. Data: 2003-04-17 20:48:50

Od: "Madziak" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stosowalam ta diete i prawde mowiac bardzo polecam.
Mozna na niej bardzo duzo schudnac, czlowiek po 3 dniach wcale nie jest
glodny. (pierwsze 3 dni sa ciezkie:)
Podstawowa zasada. Nie jesc NIC poza dieta, ani tik taka, ani gumy do zucia,
nic.
Pic 2 litry wody.
Jestem pewna i gwarantuje ze jezeli sie bedzie stosowalo wedlug tych zasad -
3 tygodnie, a chudnie sie minimum 7 kilo.
zyc, nie umierac, prawda?:)
ale potem trzeba bardzo uwazac...
Magda

5. Data: 2003-04-17 21:32:55

Od: z...@o...pl (monika Zarczuk) szukaj wiadomości tego autora

Bardzo was proszę, czy ktoś mógłby podesłać mi w wersji tekstowej coś o tej
diecie?
Będę bardzo wdzięczna.
Jestem tu nowa, mam na imię Monika i czytam od niedawna, ale zupełnie nie
jestem w temacie.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

6. Data: 2003-04-18 05:55:49

Od: "Mak" <m...@a...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> [...]
> Będę bardzo wdzięczna.
> Jestem tu nowa, mam na imię Monika i czytam od niedawna, ale zupełnie nie

To co ja znalazlem
http://private.psi.com.pl/spn/cambridge.htm
http://www.dietacambridge.com.pl/stosowanie.html
http://www.dietacambridge.pl/
http://www.dieta-cambridge.com.pl/dieta-cambridge/
http://www.dietacambridge.atx.pl/index.htm

Najtaniej saszetki ma ten ostani gosciu bo po 5,50. Reszta po 6 i 6,2.

> zucia,

uuuuu nawet gumy bez cukru?

Rozumie ze kawa i herba wchodzi w gre.

> zasad -

Mi tyle spokojnie wystarczy ;-)

Kupowalas dodatkowo jakies otreby, blonnik?

Znaczy sie juz nie bede mogl jesc sazonego lososia z frytkami, cytryna i
piwem? :-(((

Andrzej

7. Data: 2003-04-18 21:01:40

Od: "Michał Przasnyski" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dieta działa, sam ją zastosowałem na sobie (zjazd z 99kg na 88kg). Bardzo
trzeba jednak uważać na to co się je i robi po diecie. Ja polecam ćwiczenia
plus ostrożność przy jedzeniu różnych cudownie smacznych i niezwykle
niezdrowych rzeczy :(.
Udało mi się dzięki temu uniknąć efektu jojo

No i niestety w trakcie dietey nie można nic, ale to nic podjadać, tylko te
przeklęte zupki, herbata i kawa, żadnej cytryny, cukru, słodzika, gumy do
żucia itp.

Miłej zabawy.

Godne polecenia zwłaszcza dla tych, którzy są leniwi i nie mają czasu na
liczenie kalorii.

moje przemyślenia
MM - sswieta
pytanie odnosnie mm