pytanie odnosnie mm

1. Data: 2003-04-16 13:14:15

Temat: Re: pytanie odnosnie mm
Od: "nita" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odchudzania to najciezsza praca na swiecie niestety ,

Oj zgadza sie ze to bardzo ciezka praca w szczegolnosci na MM ;-o)) mozna
jesc takie rzeczy o ktorych sie ludziom na dietkach tylko sni ;)

i nic
> sie nie da zrobic niestety ,

i tu sie mylisz :-)

nawet placac te kilka zlotych
> za te "wysmienite" pozycje ;-)

A ksiazeczki sa wysmienite przez duze W

pozdrawiam
Nita

2. Data: 2003-04-24 08:11:45

Temat: pytanie odnosnie mm
Od: "zośka samośka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam od razu za tego typu pytanie ale nie rozumiem Indeksu
Glikemicznego.
Przeglądam stronę MM i nadal nie rozumiem. Czy może mi ktoś w miarę
przystępnie wytłumaczyć?
Np. Ciasta i wypieki (pierwsza pozycja w tabeli) Jeśli biszkopt ma np. 54 a
placek z owocami 76 to powinnam jeść które z nich? zupełnie tego nie
rozumiem. Czy to co ma większą wartość w indeksie czy mniejsza?
Czy każda rzecz przed zjedzeniem musze pomnożyć przez wagę?
Nie wiem.
Pomocy!!

--

__________________________

Zośka Samośka, odpowiadając mi wytnij NOSPAM z adresu.

3. Data: 2003-04-24 08:17:37

Od: a...@p...fm (Anna P.) szukaj wiadomości tego autora

> Np. Ciasta i wypieki (pierwsza pozycja w tabeli) Jeśli biszkopt ma np. 54 a
> placek z owocami 76 to powinnam jeść które z nich?

Żadne. Jak chcesz schudnąc, to jednak patrz na produkty z IG <35. Z rzadka na takie
do 50.
Anka P.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

4. Data: 2003-04-24 08:30:34

Od: "zośka samośka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna P."
> Żadne. Jak chcesz schudnąc, to jednak patrz na produkty z IG <35. Z rzadka
na takie do 50.

O to już cos :)
Czyli te ok 35 tak lub mniej?

Cudownie dzięki za odpowiedz . Przeglądam właśnie archiwum grupy za
przepisami.

Pozdrawiam
Zośka

5. Data: 2003-04-24 08:39:25

Od: a...@p...fm (Anna P.) szukaj wiadomości tego autora

> Cudownie dzięki za odpowiedz . Przeglądam właśnie archiwum grupy za
> przepisami.
>
> Pozdrawiam
> Zośka

Powodzenia. Generalnie przyjmij zasadę, że na początek te poniżej 35. A jak już
schudniesz, to ewentualnie te do 50.
Anka P.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

6. Data: 2003-04-24 09:57:02

Od: proto <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna P. wrote:

> Żadne. Jak chcesz schudnąc, to jednak patrz na produkty z IG <35. Z rzadka na takie
do 50.
> Anka P.

Idac dalej tym tokiem myslenia to najlepsze sa te , ktore oscyluja kolo
0 - np woda lub ogorki :-) - bez przesady ...

Proto

7. Data: 2003-04-24 10:00:04

Od: a...@p...fm (Anna P.) szukaj wiadomości tego autora

Idac dalej tym tokiem myslenia to najlepsze sa te , ktore oscyluja kolo
0 - np woda lub ogorki :-) - bez przesady ...

Proto

Polecam lekturę Montignaca. Książki "Jeść aby schudnąć" i "Szczupła bez wyrzeczeń".
Anka P.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

8. Data: 2003-04-24 10:12:39

Od: proto <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna P. wrote:
> Polecam lekturę Montignaca. Książki "Jeść aby schudnąć" i "Szczupła bez wyrzeczeń".
> Anka P.

Odchudzania to najciezsza praca na swiecie niestety , i nic
sie nie da zrobic niestety , nawet placac te kilka zlotych
za te "wysmienite" pozycje ;-)

Proto

9. Data: 2003-04-24 16:19:16

Od: Agnieszka <a...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Una dia primaveral Anna P. escribe:

> Powodzenia. Generalnie przyjmij zasadę, że na początek te poniżej 35. A jak już
schudniesz, to ewentualnie te do 50.

Nawiazujac do tych <35 IG. To jak jest z jablkami? Przeciez one maja IG=38.
A nikt nie neguje tego, ze mozna je jesc. Wiem, ze trzeba tez zwracac uwage
ze wzgledu na laczenie z tluszczem, ale jesli uogolni sie zasade do tych
nieszczesnych 35 IG to juz naprawde niewiele zostaje do jedzenia :-(

--
Agnieszka

Byle do czerwca...

10. Data: 2003-04-25 10:17:02

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze wzgledu na laczenie z tluszczem, ale jesli uogolni sie zasade do tych
> nieszczesnych 35 IG to juz naprawde niewiele zostaje do jedzenia :-(

nie, mozna jesc a jesc.
ja nie lubie jablek i tyle...
musta

13, MM.. pytanie