Dieta MM

1. Data: 2005-07-20 01:59:29

Temat: Dieta MM
Od: "arkom" <a...@s...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Bylem kiedys na tej diecie przez 2 miesiace , zaczalem zjezdzac z
wagi i wymieklem. Chcialbym do niej powrocic , bo nie byla ona dla mnie w
jakis sposob problemowa ( nie bylem glodny , a waga sama zlatywala ). Prosze
o jakies wskazowki i odnosniki do tej diety.
Pozdrawiam
Arek Korn

2. Data: 2005-07-20 08:07:22

Temat: Re: Dieta MM
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arkom" <a...@s...home.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Prosze
> o jakies wskazowki i odnosniki do tej diety.

Proszę bardzo :)
http://forum.montignac.com.pl/index.php?sid=ea62fd07
028d4d2ee2f36f061de0de09
oraz portal tamże :)
http://forum.montignac.com.pl/index.php?sid=ea62fd07
028d4d2ee2f36f061de0de09
Pozdrawiam, Agata

3. Data: 2005-07-23 06:58:11

Od: "Jolmira" <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam http://dietamm.com/forum/index.php sama tam jestem również :)
Bardzo pomagają tam również uczestnicy tego forum nawet w chwilach załamania
a przede wszystkim korygują Twój jadłospis dzienny.
A efekty widać i to jest najważniejsze w sumie
Pozdrawiam serdecznie

lekka bezsennosc
adipex
Milosc najlepsza dieta