pływanie a spalanie tłuszczu

1. Data: 2005-07-17 09:47:10

Temat: pływanie a spalanie tłuszczu
Od: "pawel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytałem że podczas odchudzania jak najwięcej trzeba wykonywać ćwiczeć
aerobowych. Oczywiście muszę tez trochę zmienić dietę, szczególnie
ograniczyć węglowodany. I tu moje pytanie, czy pływanie: 5 razy w tygodniu
przed śniadaniem około godziny da efekty? a może dokupić np Thermo Fat
Burner i brać przed pływaniem i posiłkami ?
Dzięki za odpowiedzi
P.S wzrost:175cm waga 80kg i wałki tłuszczu na brzuchu

2. Data: 2005-07-20 00:09:33

Temat: Re: pływanie a spalanie tłuszczu
Od: Dawid Michalczyk <d...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

pawel wrote:
> Czyta?em ?e podczas odchudzania jak najwi?cej trzeba wykonywaae aewiczeae
> aerobowych. Oczywi?cie musz? tez troch? zmieniae diet?, szczególnie
> ograniczyae w?glowodany. I tu moje pytanie, czy p?ywanie: 5 razy w tygodniu
> przed ?niadaniem oko?o godziny da efekty?

To bedzie bardzo efektowne poniewarz ten ranny trening ktory opisales, o
wiele zwiekszy twoj normalny poziom spalania kalorii - i to bedzie
trwalo przez reszte dnia - kazdego dnia w ktorym cwiczysz.

> a mo?e dokupiae np Thermo Fat
> Burner i braae przed p?ywaniem i posi?kami ?

Nie ma poco.

Odchudzic sie jest walto: spalaj wiecej niz jesz. Albo jedz troche mniej
i wiecej sie ruszaj niz normalnie.

> Dzi?ki za odpowiedzi
> P.S wzrost:175cm waga 80kg i wa?ki t?uszczu na brzuchu

To w trymigi zrzucisz :)

--
Dawid Michalczyk
http://www.art.eonworks.com - Art and Illustration

3. Data: 2005-07-20 06:17:01

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Dawid Michalczyk pisze:

[ciach]

Dawidzie, masz niepoprawnie ustawione kodowanie polskich znakow. Powinno
byc charset=ISO-8859-2 i Content-Transfer-Encoding: 8bit, a nie
ISO-8859-1 i 7bit. Popraw to, prosze, bo inaczej bedziesz masakrowal
cytaty i tytuly wiadomosci, w ktorych polskie znaki wystepuja - tak, jak
stalo sie to w przypadku tego watku.

4. Data: 2005-07-24 12:02:13

Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Burner i brać przed pływaniem i posiłkami ?
> Dzięki za odpowiedzi
> P.S wzrost:175cm waga 80kg i wałki tłuszczu na brzuchu

Najlepiej pływać w zimnej wodzie, więcej kalorii spalasz
Może zimny prysznic z rana? Chodzi o przyspieszenie metabolizmu - niektórzy
(np. ja :) mają problem żeby przytyć :)

5. Data: 2015-02-07 14:11:00

Od: n...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 17 lipca 2005 11:47:10 UTC+2 użytkownik pawel napisał:
> [...]
> Burner i brać przed pływaniem i posiłkami ?
> Dzięki za odpowiedzi
> P.S wzrost:175cm waga 80kg i wałki tłuszczu na brzuchu

Myślę, że samo pływanie wystarczy. Oby Ci tylko zapału starczyło na dłużej.
--
Bodhi - http://xn--pywanie-njb.netinvest.pl/

dalej już się nie da?
monti w drodze
soomal na tluszczowym MM i tryb glodowy
W koncu zglupialem.. nie wiem, co jesc
W koncu zglupialem.. juz nie wiem, co jesc