Re: pływanie a spalanie tłuszczu

From: Dawid Michalczyk <d...@e...com>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: pływanie a spalanie tłuszczu
Date: Wed, 20 Jul 2005 02:09:33 +0200

pawel wrote:
> Czyta?em ?e podczas odchudzania jak najwi?cej trzeba wykonywaae aewiczeae
> aerobowych. Oczywi?cie musz? tez troch? zmieniae diet?, szczególnie
> ograniczyae w?glowodany. I tu moje pytanie, czy p?ywanie: 5 razy w tygodniu
> przed ?niadaniem oko?o godziny da efekty?

To bedzie bardzo efektowne poniewarz ten ranny trening ktory opisales, o
wiele zwiekszy twoj normalny poziom spalania kalorii - i to bedzie
trwalo przez reszte dnia - kazdego dnia w ktorym cwiczysz.

> a mo?e dokupiae np Thermo Fat
> Burner i braae przed p?ywaniem i posi?kami ?

Nie ma poco.

Odchudzic sie jest walto: spalaj wiecej niz jesz. Albo jedz troche mniej
i wiecej sie ruszaj niz normalnie.

> Dzi?ki za odpowiedzi
> P.S wzrost:175cm waga 80kg i wa?ki t?uszczu na brzuchu

To w trymigi zrzucisz :)

--
Dawid Michalczyk
http://www.art.eonworks.com - Art and Illustration