Dieta Montignaca

1. Data: 2001-04-05 14:28:35

Temat: Dieta Montignaca
Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie odebralam ksiazke, ktora zamowilam "Jesc, aby schudnac".
Przeczytama pierwszy rozdzial i jestem w szoku... czy to bedzie
dzialac??? Jesli tak, to rewelacja, ale mysle, ze facet z tym
liczeniem kalorii ma calkowita racje, jak tak sie glebiej zastanowic...
Chyba ja pochlone jednym tchem. W zwiazku z tym mam pytanie:
Czy ktos z grupowiczow stosuje sie do tych zasad?? Z jakimi
efektami??

Pozdrawiam, megi

1. Data: 2001-04-05 21:46:17

Temat: Re: Dieta Montignaca
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chyba ja pochlone jednym tchem. W zwiazku z tym mam pytanie:
> Czy ktos z grupowiczow stosuje sie do tych zasad?? Z jakimi

Ja czasem się stosuję - ostatnio znowu zacząłem :0
W kwestiach mniej radykalnych - czyli tylko częściowe wykluczenie
węglowodanów chudnięcie jest na poziomie 2-3 kg miesięcznie.

--
ostry

1. Data: 2001-04-06 07:14:24

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

ostry <o...@e...com.pl> wrote:

> Ja czasem si? stosuj? - ostatnio znowu zacz??em :0
> W kwestiach mniej radykalnych - czyli tylko cz??ciowe wykluczenie
> w?glowodan?w chudni?cie jest na poziomie 2-3 kg miesi?cznie.

Ja mysle, ze moglabym sie calkowicie przestawic, zabronionych jest
niewiele rzeczy, ktore jadam i z pewnoscia moglabym sie bez nich obejsc...
ale w kwestii pieczywa... jadles grahamki czy moze bulki "rozmaitosci"?
Czy ma ktos moze wiecej przepisow potrawy z tej diety?

Pozdrawiam, megi

1. Data: 2001-04-06 09:44:43

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ma ktos moze wiecej przepisow potrawy z tej diety?
>
> Pozdrawiam, megi

Jest druga ksiazka z przepisami, nie pamietam jaki ma tytul. W ksiegarniach
zazwyczaj leza obok siebie. Moja corka, stosujac powyzsza diete, a wlasciwie
zmieniajac sposob odzywiania, musiala zmienic wszystkie ubrania, z rozmiaru 44
na 40. Pozdrawiam Ulka

--
Skalowalny, bezpieczny, serwer dedykowany, http://www.wdc.pl

1. Data: 2001-04-06 10:38:59

Od: h...@f...pl (hania) szukaj wiadomości tego autora

Tytuł książki z przepisami to "szybko i szczupło" Tummers Ria

Książka ta zawiera ponad 150 przepisów na potrawy, które można spozyć
jako pojedyncze dania lub łączyć w kompletne zestawy kulinarne.
Znajdziecie w niej, szczegółowe informacje na temat smacznych i
lekkich śniadań, obiadów i kolacji.Uwzględniając to, że przepisy
kulinarne metody są niezwykle różnorodne, można z nich przygotować
bardzo wyszukane potrawy i podawać je na najwykwitniejszych
przyjęciach.

możesz ją kupić nawet w marketach w Poznaniu widziałam w markecie
Auchan w cenie 23 zł.

Pozdrawiam
Hania

1. Data: 2001-04-06 10:46:22

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

hania <h...@f...pl> wrote:

> Tytu? ksi??ki z przepisami to "szybko i szczup?o" Tummers Ria

> Ksi??ka ta zawiera ponad 150 przepis?w na potrawy, kt?re mo?na spozy?
> jako pojedyncze dania lub ??czy? w kompletne zestawy kulinarne.
> Znajdziecie w niej, szczeg??owe informacje na temat smacznych i
> lekkich ?niada?, obiad?w i kolacji.Uwzgl?dniaj?c to, ?e przepisy
> kulinarne metody s? niezwykle r??norodne, mo?na z nich przygotowa?
> bardzo wyszukane potrawy i podawa? je na najwykwitniejszych
> przyj?ciach.

Dzieki, wlasnie ja sobie zamowilam:-)))))

Pozdrawiam, megi

1. Data: 2001-04-06 17:56:45

Od: "Danka" <d...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

Moje dwie kolezanki stosuja ja od jakichs 2 miesiecy. I sa bardzo
zadowolone: poprawa samopoczucia ( przede wszystkim ) i sylwetki, bo
schudly. A do tego wcale nie musza sie zbytnio katowac odmawianiem sobie
wielu rzeczy. Bo w zasadzie moga prawie wszystko, tylko z umiarem i
umiejetnie polaczone.
Pozdr.,
Danka

1. Data: 2001-04-08 14:46:13

Od: ab <a...@a...ZOO> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lesner wrote:

> [...]
> ale w kwestii pieczywa... jadles grahamki czy moze bulki "rozmaitosci"?
> Czy ma ktos moze wiecej przepisow potrawy z tej diety?

Nie mam tej diety, ale ogladam
czasem tego podwarszawskiego
idiote Zbyszka Nowaka, ktory
w Polsacie kompinujer z zywa woda
ktora pomaga na wszystko...

Zglos sie Pan do niego....

AB

1. Data: 2001-04-09 07:50:30

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Danka <d...@z...nl> wrote:

> [...]
> schudly. A do tego wcale nie musza sie zbytnio katowac odmawianiem sobie
> wielu rzeczy. Bo w zasadzie moga prawie wszystko, tylko z umiarem i

No wlasnie:-))) Tylko mam wlasnie problem, co z pieczywem... jakie one jedza??
Bo wlasciwie pelnozirniste trudno dostac - takie prawdziwe...
No i co z np. panierka, bo zabraniaja obtaczac czegokolwiek w mace czy w
bulce tartej, a ja pracujac jestem skazana na bufet pracowniczy, a tam
raczej nie serwuja potraw z grilla......

Pozdrawiam, megi

1. Data: 2001-04-09 10:14:35

Od: "Pesti" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a gdzie zamawiasz? bo chetnie tez bym skozystala
Użytkownik Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ak6pu$df3$...@k...task.gda.pl...

Przystawka z lososia
ciasteczka czarno - biale