Dieta Optymalna

91. Data: 2002-03-15 17:05:19

Temat: Re: Dieta Optymalna
Od: "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety nie prowadziłem badań w tej dziedzinie. Opisałem tylko
indywidualny
> przypadek. Mam jednak wątpliwości co do Twojej oceny. Zdarza mi się
> korzystać z toalet w stacjach benzynowych i dość często stan muszli
świadczy
> o problemach użytkowników. :-(

Widze ze macie wyjatkowego pecha Ty i chaciur co do toalet publicznych. A co
do problemow uzytkownikow to wydaje mi sie ze czesciej ludzie maja problem w
druga strone (zaparcia). Wracajac jednak do mojej oceny to chodzilo mi o to
ze nie ma reguly Ty opisales swoj przypadek, ktory moze pasowac zarowno do
wegetarianina itp. - wydaje mi sie ze nie nalezy po prostu generalizowac.

Agnieszka

92. Data: 2002-04-26 17:09:50

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jadarek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Gdzie tu widzisz kasę ?
>
> "Jadarek" - Dariusz Kral

Optymalni VIPowie wyciągają kasę od szeregowych baranków. Przeczytaj
artykuły napisane przez byłego prezesa optymalnych. Oficjalna organizacja
optymalnych to sitwa rodzierająca składki między siebie jak stado sępów.

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...pl
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

93. Data: 2002-05-10 11:23:51

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Optymalni VIPowie wyciągają kasę od szeregowych baranków. Przeczytaj
> artykuły napisane przez byłego prezesa optymalnych. Oficjalna organizacja
> optymalnych to sitwa rodzierająca składki między siebie jak stado sępów.

Trochę późnawo ale...

Składki ( 5 zł na kwartał) zostają w Oddziałach Stowarzyszenia na cele
statutowe (wynajem sali, śmietanka to kawy... ;-))) ). Do tej pory tylko
wpisowe (10 zł) było przekazywane do Zarządu w Jaworznie ale w nowym
statucie ma być to również zmienione (wpisowe zostanie w Oddziałach). Na
ostatnim "walnym" Prezes powiedział, że Zarząd będzie pomagał (bezzwrotne
pożyczki, pomoc merytoryczna) w uruchomianiu produkcji "zdrowej" żywności.
Już dzisiaj Optymalni z kilku Oddziałów uruchomili kurniki gdzie to kurki
karmi się ziarnem i robaczkami. Kury biegają po łące a koguty robią to do
czego zostały stworzone :-))). Takie niewielkie kurniki pozwalają
zaopatrywać się w jajka lokalnej (optymalnej) społeczności po kosztach i co
najważniejsze jest pewność co do jakości jajek. Udało się również
"uratować" trzy rasy świń (AR w Poznaniu), z których to wyroby były bardzo
pożądane na stołach przedwojennej Europy. Zapamiętałem tylko nazwę jednej
rasy -"złotnicka pstra". Stowarzyszenie ma ułatwiać pozyskiwanie materiału
(?) do hodowli przez optymalnych rolników (czy hodowców).

A "byłego prezesa" nie ma bo ponownie wybraliśmy na to stanowisko Adama
Janego.
Wcale nie twierdzę, że nasze stowarzyszenie jest wolne od nieprawidłowości
chociaż kontrole skarbowe i komisji rewizyjnej nic nie wykryły.

Pozdrawiam

"Jadarek" - Dariusz Kral

Pomiar tłuszczu?
Czy to moze byc sposob???
Cambridge
Mam 12 lat i chcę schudnąć do końca kwietnia
jakie papu jest dobre na lepsza przemiane materii