Dieta Optymalna

31. Data: 2002-02-25 21:23:04

Temat: Re: Dieta Optymalna
Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jadarek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:3c7a241d@news.vogel.pl...
> Bo jak wyniki czegoś tam nie miał w normie to głupi katar kończył się
temp.
> 40C i podawaniem silnego antybiotyku. I do tego b.dużą absencją w szkole.

zalecam dietę wege, od razu stan zdrowia się poprawia, mnóstwo takich
"dowodów" krązy po grupach wege

> o wpływie tłuszczu na układ nerwowy (mi. zmysły) wie nawet konwencjonalna
> medycyna a nazywa się to dietą ketogenną lub ketogeniczną (ostatnio był
> nawet film fabularny na temat tej diety :-)))) ) . Obniża ona tzw. próg
> drgawkowy u dzieci chorych na epilepsję tak, że ataki są b.rzadkie albo
> ustępują całkowicie.

a syfilis leczono rtęcią.. uwazasz w związku z tym że jest ona zdrowa?

tomek

32. Data: 2002-02-26 06:34:32

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a syfilis leczono rtęcią.. uwazasz w związku z tym że jest ona zdrowa?

Gdyby było to skuteczne lekarze by stosowali tę metodę nadal.
Ale okazało się to bzdurą w przeciwieństwie do diety ketogennej lub np.
metody Sipiego (leczącej wrzody żołądka i jelit) polegającej na wypijaniu
ok. 1 litra śmietanki 30% dziennie :-))))).

Zdrowia życzę i mniej "dryfowania"

"Jadarek" - Dariusz Kral

33. Data: 2002-02-26 21:06:45

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może oprócz wierszy swojej znajomej poczytasz sobie jakieś teksty pisane
> przez naukowców?

I kto to napisał:)))))????:))))

To naukowcy juz nie spiskuja razem z koncernami???

albo podpieramy sie autorytetami naukowymi albo idziemy w mistyke

34. Data: 2002-02-26 21:16:11

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> :))))))))

> kazde
> polecam
> >

> Naprawdę? Przytocz moje cytaty, bardzo Cię proszę :)))
>
> Krystyna*Opty*
>
> P.S.
> No, chyba że chodzi o inną Krystynę, ale ja o tym nic nie wiem...

post z 22 lutego z godziny 12:27:11

Moze jednak sa jakieś minusy tej diety
wydaje mi się ze gdyby były jakies minusy to dieta ta byłaby bardziej wiarygodna
a tak to sama reklama

35. Data: 2002-02-26 21:18:22

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie tu widzisz kasę ?
>
> "Jadarek" - Dariusz Kral

a z czego utrzymywane są Arkadie????

kasa chorych jakoś nie płaci za zabiegi w "opty placówkach". spisek??

36. Data: 2002-02-26 21:53:57

Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> post z 22 lutego z godziny 12:27:11
>

> Moze jednak sa jakieś minusy tej diety
> wydaje mi się ze gdyby były jakies minusy to dieta ta byłaby bardziej
wiarygodna
> a tak to sama reklama

Coś mi się nie zgadza: na moim monitorze mój post z tego dnia wygląda tak:

"Już kiedyś na grupie próbowałam pisać o minusach, ale jakoś każdy minus
zamieniał się w plus ;))) widocznie już taka nieobiektywna jestem ;(

Więc poczekajmy, może jeszcze ofiary DO jakoś przyczołgają się
(przed zejściem) do klawiarury i Ci to zdążą uświadomić... ;))) "

A to, co przytoczyłeś powyżej, to nie moje słowa.

Krystyna *Opty*

37. Data: 2002-02-26 22:05:24

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> na
> optymalni

ci post Krystyny, ktora w sposób bardzo krytyczny podeszła do diety

> [...]
> (przed zejściem) do klawiarury i Ci  to zdążą uświadomić... ;))) "
>
> A to, co przytoczyłeś powyżej, to nie moje słowa.

moze jednak napiszesz o minusach tej diety to mnie bardzo interesuje
plusy juz znam

chodzilo mi o post a nie posty

a teraz prosze o konkrety tylko prosze nic o prześladowaniach i o tym ze nie ma
dla was na miescie jedzenia i ze nikt was nie rozumie

38. Data: 2002-02-26 22:51:36

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> metody Sipiego (leczącej wrzody żołądka i jelit) polegającej na wypijaniu
> ok. 1 litra śmietanki 30% dziennie :-))))).

jaką znowu bzdurą? skuteczne, owszem, ino znaleziono inne metody, mniej
wyniszczające resztę organizmu

tomek

39. Data: 2002-02-27 06:07:19

Od: "alf" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek Wilicki" <t...@w...pl> wrote in message

> Użytkownik "alf" <s...@a...pl> napisał w wiadomości

> Animal Liberation Front (tfuj....)

juz sie balem ze jacys faszysci

> jasne! uważasz że nawyki dietetyczne much są dla nich złe?

nie wiem - trzeba by przeprowadzic badania ;-) moze tez cierpia
na choroby cywilizacyjne w zwiazku ze zmiana diety na "smietnikowa"

40. Data: 2002-02-27 07:08:37

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a z czego utrzymywane są Arkadie????
>
> kasa chorych jakoś nie płaci za zabiegi w "opty placówkach". spisek??

Z dobrowolnych opłat chorych ludzi , którzy płacą za skuteczne leczenie.
Myślisz , że powinny działać charytatywnie ? Gdyby nie zawirowanie wokół
reformy zdrowia w tym roku była szansa na powołanie Optymalnej Kasy Chorych
i pobyt/leczenie byłby bezpłatny. Aha... na ostatnim spotkaniu prezesów OSBO
w Wiśle (u Małysza :-) ) byli goście z Niemiec i Czech. Czeska Komora (nie
wiem jak to się pisze ;-) - odpowiednik naszej Chorej Kasy) jest bardzo
zainteresowana tym sposobem leczenia (niskie koszty !). Ichni urzędnicy byli
na inspekcji w Czeladnej (czeska Arkadia) . To spotkanie zaowocowało
rozpoczęciem procedury dopuszczenia aparatów do prądów selektywnych na
terenie Czech. Gość z Czech powiedział , że wszystko wskazuje na to, że
niedługo lekarze z Polski będą przyjeżdżać na naukę do ich Arkadii.

Mądry Polak po szkodzie ?

"Jadarek" - Dariusz Kral

Pomiar tłuszczu?
Czy to moze byc sposob???
Cambridge
Mam 12 lat i chcę schudnąć do końca kwietnia
jakie papu jest dobre na lepsza przemiane materii