Re: Dieta Optymalna-pytanie

From: "dana" <d...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Dieta Optymalna-pytanie
Date: 25 Nov 2004 09:36:44 +0100

> o tym pisałem juz 3 lata temu,pierwszymi oznakami rozłamu było odsuniecie
> morgano i zurka od koryta

Nie znam tej historii i nie jestem pewna czy chce ja poznac

> nie dotyczy wszystkich ,którzy wiazali z DO jakies nadzieje .niestety nie
> wszystkim wiara pomogła .zła dieta + wiara to nie zawsze wystarcza

U mnie to byl eksperyment i jak dotad jestem zadowolona.

> pieniądze i chciwosć zgubiły optymalnych biznesmenów. za duzo chcieli
> zarobić na ludzkim nieszczesciu

Taka jest w wiekszosci natura ludzka i trudno zakladac, ze pod wplywem diety to
sie zmieni.

> mną

> spokoj
>
> dlaczego sadzisz ,że dieta kwasniewskiego jkest dla ludzi i niskim
> IQ???kiedy doszłaś do tego?

Czlowiek prosty, nie skazony swoja "wysoka inteligencja" troche inaczej patrzy
na swiat. To sa moje obserwacje z wlasnego podworka.
Do pewnych rzeczy dochodzi sie w miare uplywu lat, a u mnie tych latek jak
wiesz jest juz sporo.

pozdro Dana , dawne jaico?