Dieta a piwo

1. Data: 2002-04-21 10:32:40

Temat: Dieta a piwo
Od: "Jarek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
wiem, ze to moze troche nie ta grupa
ale jestem ciekaw waszych opinii na temat
picia piwa podczas diety?
czy ten napoj ma jakis negatywny na nia wplyw?

jarek

1. Data: 2002-04-21 10:38:13

Temat: Re: Dieta a piwo
Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Jarek wrote:

> Witam
> wiem, ze to moze troche nie ta grupa
> ale jestem ciekaw waszych opinii na temat
> picia piwa podczas diety?
> czy ten napoj ma jakis negatywny na nia wplyw?

zależy od rodzaju diety. Na co, albo przeciw czemu?

Waldek

1. Data: 2002-04-21 10:53:32

Od: "porky" <d...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piwo jest bardzo wazne w diecie! Wplywa pozytywnie na rozwoj miesni zarowno
rąk (zwlaszcza prawej) jak i miesni brzucha w tym miesnia piwnego. Skutek
dietetyczny przy rozwoju miesni rąk mozna wzmoc przez zastosowanie kufelka o
wiekszej pojemnosci - wtedy bedzie to na rzezbe, lub male pokale i wiele
razy - trening wytrzymalosciowy. Udowodniono takze pozytywny wplyw piwa na
zwieracze i miesnie nog, ktore pecherz i miesien piwny musza co jakis czas
do toalety zaniesc (zwłaszcza przy treningu wytrzymalosciowym).
Zyczac powodzenia w utrzymaniu diety pozdrawiam
Porky

Zapytanie o patelnię...
zebra Joanny D
Boczek po niemiecku
Obejrzyjcie propozycje na "inne" ciasto (link)
pomidory w serze